نخستین نمایشگاه مجازی دستاوردهای مقابله با کرونا گشایش یافت

در این نمایشگاه مجازی که روز سه شنبه گشایش یافت، دستاوردها و توانمندی‌های ۴۰ شرکت دانش‌بنیان در حوزه مقابله با کرونا از قبیل اﺑزار و ﺗﺟﮭﯾزات ﺟراﺣﯽ، آﻧﺗﯽ ﺑﯾوﺗﯾﮏ ھﺎ، ﻣﺳﮑن‌ھﺎ، وﯾﺗﺎﻣﯾن، داروھﺎی ﺿد آﻟرژی، پیشرفت ها در حوزه درمان بیماری کرونا، ﺗﺟﮭﯾزات ﺑﯾﻣﺎرﺳﺗﺎﻧﯽ، داروهای بیمارستانی، کمک های اولیه و اورژانس، اتاق عمل، تکنولوژی پزشکی، ارتوپدیک و توانمندسازی ارایه شده است.

همچنین تجهیزات کلینیکی، محصولات دارویی، تکنولوژی آزمایشگاهی، پزشکی، مواد شیمیائی، پاک کننده و ضدعفونی کننده تجهیزات شستشوی و محصولات مرتبط، مواد شوینده و تمیز کننده خانگی و صنعتی نیز در دو غرفه برپا شده، در معرض دید بازدید کنندگان مجازی قرار داده شده است.

در این نمایشگاه ۱۰ روزه، نرم افزار, اپلیکیشن و اتوماسیون در حوزه ﻣﺟﻼت ﺗﺣﻘﯾﻘﺎﺗﯽ در زﻣﯾﻧه ﭘزﺷﮑﯽ و دارویی توسط شرکت های دانش بنیان ارایه شده است.

تجهیزات کنترل آفات و محصولات مرتبط لباس کار و لباس های محافظ، دستگاه های خشک کن سرویس های بهداشتی، پلاستیک زباله و دستمال های کاغذی، نظافتی و تصفیه کننده آب و هو، انواع ماسک، تجهیزات و ابزارآلات برای تمیز کردن، مراقبت و ایمنی از دیگر محصولاتی است که در نمایشگاه دستاوردهای کرونا ارایه شده است.

این نمایشگاه مجازی که به صورت سه‌زبانه (فارسی، انگلیسی و عربی) طراحی شده است، این امکان را فراهم می‌کند که در شرایط همه‌گیری ویروس کرونا، نهادها و سازمان‌های خارجی و بین‌المللی نیز با دستاوردهای شرکت‌های دانش‌بنیان ایران آشنا شوند و نیازهای خود را در این حوزه با تکیه بر این توانمندی‌ها تأمین کنند. 

بازدیدکنندگان می‌توانند با ورود به فضای نمایشگاه از محتوای دیجیتال هر غرفه شامل پوستر، عکس، بروشور و تیزر تبلیغاتی بازدید کنند و با محصولات و خدمات شرکت‌ها آشنا شوند. همچنین امکان برقراری ارتباط و برگزاری جلسه B۲B آنلاین  با مدیران شرکت‌های حاضر در نمایشگاه نیز وجود دارد.

این نمایشگاه از امروز ۲۹ مهر ماه تا ۸ آبان‌ماه سال جاری برپا است. بازدیدکنندگان داخلی و خارجی می‌توانند به صورت آنلاین با ورود به آدرس اینترنتی https://www.inif.ir/corona-exhibition/ از این نمایشگاه بازدید کنند.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا