وصول مطالبات سازمان توسط انتقال خون استان ها ضروری است

به گزارش روابط عمومی سازمان انتقال خون؛ دکتر حسین رنجبران در جلسه ارزیابی عملکرد اداره کل انتقال خون استان مازندران که در سالن اجتماعات این اداره کل در ساری برگزار شد ضمن تقدیر از برنامه ممیزی که توسط دفتر مدیریت عملکرد و پاسخگویی به شکایات تدارک دیده شده است گفت: ممیزی به ایجاد فضای رقابت صحیح بین استان ها خواهد انجامید و سطح استاندارد ها را بالا خواهد برد.

وی به بهبود پرداختی ها و شرایط حقوقی کارکنان انتقال خون کشور در ماه های اخیر اشاره کرد و گفت: تلاش بسیاری صورت گرفت تا وضیعت پرداختی به کارکنان سازمان انتقال خون ارتقا یافت و اکنون سطح حقوق کارکنان که کاملا قانونی است نسبت به دیگر دستگاه های اجرایی مناسب تر است.

دکتر حسین رنجبران ادامه داد: کمک حمایتی ستاد مرکزی سازمان به ادارات کل انجام می شود و اضافه کار شش ماه نخست امسال به حساب ادارات کل انتقال خون واریز شده است و در روزهای آتی طبق موازین جاری به کارکنان ادارات کل پرداخت می شود.

وی تاکید کرد: اگرچه بودجه ادارات کل بالاخص بودجه ای که اضافه کاری کارکنان از محل آن پرداخت پرداخت می شود از ردیف های استانی است و نقش ستاد مرکزی سازمان در این زمینه حمایتی است اما به دلیل شرایط خاص و تعلل در این پرداخت ها اضافه کار کارکنان از محل اعتبارات ملی و ستادی پرداخت شده است.

دکتر حسین رنجبران یادآور شد : با توجه به افزایش حقوق کارکنان در سال جاری مبالغ اضافه کار صرفا به کارکنانی پرداخت می شود که در محل کار حضور داشته اند و در قالب تشویقی اضافه کاری پرداخت نخواهد شد.

معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان انتقال خون ایران در پایان با بیان اینکه در انتقال خون مازندران شاهد اتفاقات مبارکی هستیم گفت : انباشتی از مطالبات انتقال خون از دیگر مجموعه های دریافت کننده خدمت از انتقال خون در استان وجود داشت که خوشبختانه در روزهای اخیر از دویست میلیارد ریال مطالبات انتقال خون چهل میلیارد ریال آن وصول شده است.

وی خاطر نشان ساخت: استان هایی که در وصول مطالبات سازمان پیشگام هستند طبق دستور مدیرعامل سازمان اعتبارات متناسبی را دریافت می کنند که در توسعه انتقال خون استان حائز اهمیت است.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا