راهی طلایی برای مبادلات امن طلا

حمید نعیمی خواه؛ مدیرعامل سرویس اینترنتی کوکو طلا در گفت وگو با خبرنگار سیناپرس درباره فعالیت ها و خدمات ارائه شده از سوی این سرویس اینترنتی که تحت حمایت پارک ملی علوم و فناوری های نرم و صنایع فرهنگی است، گفت: ابتدا باید بگویم حوزه فعالیت سرویس اینترنتی کوکو طلا مربوط به تمام اقشار جامعه است؛ در واقع هر فردی که حتی برای یک بار به خرید و فروش طلا در طول زندگی می پردازد، می تواند  از این سرویس اینترنتی استفاده کند.  

وی ادامه داد: ما در کشوری زندگی می کنیم که از گذشته تا کنون نگه داری طلا راه مناسبی برای پس انداز بوده است؛ این موضوع به قدری اهمیت دارد که حتی در برخی خانواده ها که جزو سطوح پایین مالی جامعه هم به حساب می آیند،  مقداری طلا به ویژه از سوی مادر خانواده به اصطلاح برای روز مبادا نگه داری می شده است.  

نعیمی گفت: اصولا خریدن طلا متناسب با وسع مالی هر فردی صورت می گیرد؛ نکته مهم اینجاست که اغلب افراد خواهان خریدن طلا هستند. به همین دلیل ما تلاش می کنیم خدماتی را به مردم ارائه دهیم که در بستری مطمئن و امن به تبادل طلا بپردازند. 

این فعال در عرصه کسب و کار اینترنتی با اشاره به اهمیت حمایت پارک ملی علوم ، فناوری های نرم و صنایع فرهنگی درحوزه استارتاپ ها گفت: با توجه به ماهیت پارک ملی علوم، فناوری های نرم و صنایع فرهنگی، این مجموعه بستر مطمئنی را برای پیشرفت  کسب و کارها فراهم کرده است، اینکه کسب و کاری بتواند شکوفا شود و پیشرفت موثری داشته باشد، به شاکله خود  بر می گردد.

به گفته نعیمی، پیوستن مجموعه کوکو طلا به  پارک ملی علوم و فناوری های نرم و صنایع فرهنگی در یک سال اخیر، موجب خلاق تر شدن این مجموعه شده است.

وی در ادامه گفت: با توجه به تسهیلاتی که پارک ملی علوم،فناوری های نرم و صنایع فرهنگی در اختیار ما گذاشت، امیدواریم به شکوفایی هرچه بیشتر برسیم؛ به اعتقاد من حمایت ها و فعالیت های این مجموعه عامل مهم پیشرفت کسب و کارهای نو پا است. به طور طبیعی هر ایده نو و تازه ای مخالفانی دارد به همین جهت این نوع حمایت ها می تواند گام های مهمی برای کسب و کار های نوین به حساب بیاید.

نعیمی با اشاره به تحولاتی که سرویس اینترنتی کوکو طلا که از زمان پیوستن به پارک ملی علوم، فناوری های نرم و صنایع فرهنگی داشته است، گفت: با توجه به همکاری یک ساله کوکو طلا با این مجموعه توانستیم ورژن سیستم نرم افزاری را ارتقا بدهیم که هوشمندسازی یکی از گام های مهم این سیستم بوده است. یکی دیگر از مواردی که اجرایی شد بحث امنیت در مبادلات طلا بوده است که امروزه در بستر مطمئنی این مبادلات انجام می شود.

وی انجام برخی فعالیت ها نظیر برگزاری وبینارهای رایگان از سوی این را موجب دانش افزایی استارتاپ ها دانست و گفت: برگزاری وبینارهای آموزشی برای استارتاپ ها از سوی پارک فعالیت بسیار موثری است که موجب آگاهی بخشی آن ها در زمینه هایی می شود که وقت و هزینه زیادی را برای کسب آن باید صرف می کردند.

گفتگو: مهتاب دمیرچی

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا