تصفیه هوای خانه با کمک یک دستگاه تهویه هوشمند

هوای خانه هیچ وقت آن طور که باید تمیز نیست اما شاید یک دستگاه تهویه جدید بتواند این مشکل را حل کند.این محصول جدید موسوم به "اتریا"(Eteria)، یک دستگاه تهویه هوشمند است که می‌تواند هوای خانه را تصفیه کند.

فرضیه متداول این است که هوای بیرون سرشار از آلودگی و هوای خانه تمیز است اما این فرضیه درست نیست زیرا هوای خانه اغلب می‌تواند حتی آلوده‌تر از هوای بیرون باشد. بهبود کیفیت هوای خانه می‌تواند به بهبود کیفیت زندگی نیز کمک کند.

اتریا، دستگاهی جمع و جور، بادوام و با عملکرد عالی است که قیمت مناسبی دارد. قابلیت تطبیق‌پذیری این دستگاه به آن امکان می‌دهد تا خود را با موقعیت مکانی که در آن قرار گرفته است، سازگار کند. همچنین، سیستم بررسی آن، امکان تهویه درست و به موقع را فراهم می‌کند.

اتریا، حسگرهای کارآمدی دارد که امکان بررسی شرایط خانه را فراهم می‌کند. فیلتر اتریا، قابل شست و شو است؛ در نتیجه لازم نیست که کاربر، هر بار برای تعویض فیلتر هزینه پرداخت کند.

اتریا از دو بخش مجزا تشکیل شده است؛ واحد تصفیه و ماژول بررسی. این دستگاه به خاطر شبکه هوشمند ماژول‌ها و تصفیه‌کننده متحرک می‌تواند به نقشه‌برداری از فضای خانه بپردازد تا آلاینده‌ها را حذف و هوا را تصفیه کند.

کاربران با کمک اتریا می‌توانند کیفیت هوای خانه را همیشه بررسی کنند و سطح آلودگی را تحت کنترل داشته باشند.

واحد تصفیه با کمک یک اتصال‌دهنده مغناطیسی، به ماژول بررسی متصل می‌شود. در ساخت این واحد تصفیه، از نانومواد قوی استفاده شده است تا این فناوری، با محیط زیست سازگار باشد.

واحد تصفیه با حمله به مولکول‌های آلاینده‌ و تجزیه پیوندهای شیمیایی مولکول‌ها، آنها را به مواد بی‌ضرر تبدیل می‌کند.

ماژول بررسی که در مرکز اتریا قرار گرفته، به سه حسگر باکیفیت مجهز است و می‌تواند کیفیت هوا را بلافاصله مشخص کند.

اتریا به اپلیکیشنی موسوم به "Vitesy Hub" متصل می‌شود که به کاربر امکان می‌دهد تا داده‌های مربوط به کیفیت هوای خانه را دریافت کند.

منبع:مهر

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا