فینالیست‌های دفاع سه‌دقیقه‌ای پایان نامه مشخص می‌شوند

در این مرحله که با توجه به ملاحظات بهداشتی مربوط به شیوع کرونا به صورت غیرحضوری برگزار می‌شود، ویدئوهای ارسالی شرکت‌کنندگان راه‌یافته به مرحله نیمه‌نهایی مورد ارزیابی قرار می‌گیرد. شرکت‌کنندگان در مرحله نیمه‌نهایی در قالب چهار گروه با یکدیگر به رقابت می‌پردازند و در هر گروه فردی که بالاترین امتیاز را کسب کند، راهی مرحله فینال خواهد شد.

نفرات دوم هر گروه نیز راهی مرحله رأی‌گیری مردمی خواهند شد که از میان آنها، یک شرکت‌کننده به جمع فینالیست‌ها خواهد پیوست. رأی‌گیری مردمی پس از مشخص شدن برگزیدگان و از طریق صفحه اینستاگرام سازمان انتشارات جهاددانشگاهی انجام خواهد شد که جزئیات آن متعاقباً اعلام می‌شود. 

بنا بر اعلام دبیرخانه مسابقات ملی دفاع سه دقیقه‌ای پایان‌نامه(MT۳)، جلسه ارزیابی مرحله نیمه‌نهایی این مسابقات از ساعت ۱۳:۳۰ روز ۲۹ مهر آغاز می‌شود. این جلسه با حضور کمیته داوران متشکل از پنج تن از اعضای هیأت علمی دانشگاه‌ها در سالن شهید صبوری معاونت فرهنگی جهاددانشگاهی برگزار می‌شود و پوشش زنده آن از طریق لایو صفحه اینستاگرام سازمان انتشارات جهاددانشگاهی، سایت رویتاب و روابط عمومی جهاد دانشگاهی در دسترس خواهد بود.

مسابقات ملی دفاع سه دقیقه‌ای پایان‌نامه برای چهارمین دوره در ۱۳ استان کشور و با همکاری ۱۹ واحد سازمانی جهاد دانشگاهی برگزار شده است.

این مسابقات با هدف تشویق و کمک به تقویت و پرورش مهارت‌های ارتباطی، ایده‌پردازی، فن بیان و خلاقیت‌های دانشجویی، کمک به تکمیل چرخه تولید علم و فناوری و تبدیل آن به محصول و ثروت و برقراری ارتباط بین دانشگاه و صاحبان صنایع و سرمایه‌گذاری و بازاریابی ایده‌های دانشجویی برگزار می‌شود.

 مرحله مقدماتی این دوره از مسابقات در ۱۹ واحد جهاد دانشگاهی از جمله آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اصفهان، البرز، امیرکبیر، تهران، چهارمحال و بختیاری، خواجه نصیرالدین طوسی، خوزستان، زنجان، صنعتی اصفهان، علامه طباطبایی، علم و صنعت، قزوین، کردستان، استان مرکزی، همدان، الزهرا و یزد برگزار می‌شود.

در این دوره از مسابقات، دبیرخانه مسابقات ضمن کسب مجوز از دانشگاه کوئینزلند به عنوان صاحب امتیاز معنوی آن، دستورالعمل اجرایی مسابقات را بر اساس شاخص‌های مسابقات بین المللی و استانداردهای دانشگاه کوئیزلند مورد بازبینی قرار داده است.

همچنین با توجه به شرایط ناشی از شیوع کرونا، آیین‌نامه این دوره از مسابقات به منظور ایجاد امکان برگزاری غیرحضوری بازبینی شده است.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا