آغاز به کار اولین کنفرانس ملی آسیب‌شناسی آموزش و یادگیری الکترونیکی در ایران

اولین کنفرانس ملی آسیب‌ شناسی آموزش و یادگیری الکترونیکی در ایران با محوریت "تجربیات و چالش‌های استقرار یادگیری الکترونیکی" با حضور منصور غلامی، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری آغاز به کار کرد.

 استفاده از تجربیات کشورهای موفق جهان در زمینه استفاده از آموزش ‌های الکترونیکی و بررسی میزان اثربخشی استفاده از روش ‌های آموزش الکترونیکی در دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی، از اهداف این همایش است.

بررسی استفاده دائمی از آموزش‌ های الکترونیکی حتی بعد از ریشه‌کن شدن بیماری کرونا و اتخاذ سیاست ‌ها و برنامه‌ریزی ‌های مدون و بهینه در جهت استفاده از آموزش ‌های الکترونیکی در ارائه دروس در تمام ایام و تمام فصول از دیگر اهداف برگزاری این کنفرانس است.

از محورهای مهم این کنفرانس می توان به آینده سازمان‌ها در ایران و جهان با توجه به تحولات در حوزه فناوری‌های یادگیری، جایگاه و اهمیت آموزش و یادگیری الکترونیکی در سازمان‌ها در عصر کرونا و پساکرونا، الگوها و مدل‌های آموزش و یادگیری الکترونیکی، الگوهای طراحی آموزشی در یادگیری الکترونیکی و محتوا و فناوری‌های محتوایی و ابزارهای تعاملی در آموزش و یادگیری الکترونیکی اشاره کرد.

حضور اساتیدی از کشورهای موفق در زمینه اجرای آموزش الکترونیکی

به گفته اباصلت خراسانی، مدیرکل منابع انسانی و پشتیبانی وزارت علوم و دبیر علمی کنفرانس، اساتیدی از کشورهای سوئد، اسپانیا، ایرلند، آلمان، هلند و آمریکا که تجارب موفقی در زمینه اجرای آموزش الکترونیکی داشتند، برای حضور و ارائه گزارش و تجربیات موفق خودشان به کنفرانس دعوت شده‌اند.

اولین کنفرانس ملی آسیب‌ شناسی آموزش و یادگیری الکترونیکی در ایران با محوریت "تجربیات و چالش‌های استقرار یادگیری الکترونیکی" امروز و فردا ۲۰ و ۲۱مهرماه به صورت مجازی و حضوری در سالن شهدای جهاد علمی وزارت علوم برپا است.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا