هشتیمن نمایشگاه ربع رشیدی برگزار می شود

دوره هشتم نمایشگاه و جشنواره نوآوری و فناوری ربع رشیدی با تمرکز بر تجاری‌سازی فناوری و در ۱۸ بخش تخصصی، با رعایت همه پروتکل‌های بهداشتی و با حمایت ستاد توسعه فناوری‌های اقتصاد دیجیتال و هوشمندسازی معاونت علمی از ۲۲ تا ۲۵ آبان‌ماه سال جاری در تبریز برگزار می‌شود.

«کمک به تجاری‌سازی فناوری‌ها»، «بسترسازی برای تکمیل چرخه علم تا فناوری و فناوری تا کسب‌وکار»، «شناسایی و معرفی نوآوری‌ها و اختراعات فناورانه و طرح‌ها و ایده‌های دانش‌محور»، «معرفی توانمندی پژوهشی و فناوری و بسترسازی برای کاربردی کردن آنها» و «معرفی نیازمندی‌های فناورانه نهادها، دستگاه‌ها و بنگاه‌های تولیدی و خدماتی» از جمله اهداف برگزاری این رویداد فناورانه است.

«امکان معرفی و عرضه پروژه یا محصول فناورانه به بازار هدف و احتمال فروش»، «آشنایی با نهادها و موسسات حمایتی از کسب‌وکارهای دانش‌بنیان»، «امکان آشنایی و تعامل با شبکه فناوران و کسب‌وکارهای مرتبط»، «استفاده از کارگاه‌های آموزشی و نشست‌های تخصصی»، «تعامل با فناوران و صاحبان شرکت‌های خارجی حاضر در نمایشگاه»، «امکان آشنایی فناوران و صاحبان ایده با چالش‌ها و نیازمندی‌های بخش‌های تولید، صنعت و خدمات» از جمله مزایای شرکت در این رویداد فناورانه است.

بر اساس اعلام معاونت علمی و فناوری ریاست‌جمهوری، شرکت‌های دانش‌بنیان برای حضور در این رویداد از تخفیف ۷۰ درصدی برخوردار می‌شوند.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا