تریلر جدید بازی Outriders منتشر می شود

تابه‌امروز اطلاعات مختلفی از بازی Outriders منتشر شده است. Outriders یک بازی تیراندازی کوآپ است که هر یک از کلاس‌های بازی ویژگی و مهارت‌های مخصوص‌به خود را دارد. همچنین استودیو پیپل کن فلای (People Can Fly)، سازنده Outriders، خاطرنشان کرده که بازیکنان به‌واسطه‌ی داستان و گیم‌پلی می‌توانند به خوبی سرگرم شوند. بااین‌حال موردی که تابه‌امروز نامشخص مانده، تاریخ انتشار بازی است که حال آن هم اعلام شده است.

شرکت اسکوئر انیکس (Square Enix)، ناشر Outriders، به‌تازگی تریلر داستانی جدیدی را از این بازی منتشر کرده است. در جریان تریلر منتشر شده شاهد بخش‌هایی از داستان، نبرد با دشمنان و همچنین تعامل شخصیت‌های داستانی با یکدیگر هستیم.

باتوجه‌به نظرات بعضی از رسانه‌ها از تجربه نسخه پیش‌ عرضه، Outriders از نظر بعضی از ویژگی‌های گیم‌پلی سنگر گرفتن به Gears of War شباهت دارد. همچنین شاید از نظر گیم‌پلی، فکر کنید که Outriders همانند Destiny است، اما در باطن متفاوت هستند.

موردی که در انتهای تریلر به آن اشاره می‌شود، تاریخ انتشار بازی است. Outriders در تاریخ ۱۴ بهمن ماه (دوم فوریه ۲۰۲۱) برای کامپیوتر، پلی استیشن 4، ایکس باکس وان، پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس | اس، عرضه می‌شود. در ادامه می‌توانید تریلر منتشر شده با محوریت تاریخ انتشار Outriders را در زومجی تماشا کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

دراین‌میان بد نیست اشاره کنم که کاربران نسخه نسل هشتمی، با یک آپدیت رایگان می‌توانند نسخه نسل نهم را دریافت کنند. همچنین بازی از کراس‌پلی کامل میان تمامی پلتفرم‌ها پشتیبانی می‌کند.

منبع:زومجی

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا