مرکز نوآوری برای رونق استارتاپ‌های بازاریابی دیجیتال گشایش یافت

مرکز نوآوری آو با تمرکز بر حوزه‌های مارکتینگ، تبلیغات و تحقیقات، بازار آینده کسب‌وکارها در این حوزه را برای ورود به دنیای نوآوری و فناوری‌ آماده می‌کند.

این مرکز نوآوری بر بستر هلدینگ دی‌ان‌ای یونیون در کنار ۱۶ تیم فناور و استارتاپی در حوزه تبلیغات، دیجیتال مارکتینگ، تحقیقات بازار، برنامه ریزی رسانه، آموزش و مشاوره مارکتینگ و فناوری‌های پیشرفته فعالیت می‌کند.

هلدینگ دی ان ای یونیون بر اساس الگوهای بین‌المللی در حوزه‌های «مدیریت ارتباطات بازاریابی»، «تحقیقات بازار» و «خدمات بازاریابی» برای تحقق اهداف مشتریان خود در این عرصه نقش ایفا می کند.

همزمان با افتتاح مرکز نوآوری آو،  چهار خدمت استارتاپی توسط استارتاپ‌های دی‌ان‌ای یونیون در حوزه بازاریابی دیجیتال که به بازار عرضه شده است، به دست سورنا ستاری رونمایی شد. بیش از ۴۵۰ نیروی انسانی تمام وقت و هزار و ۲۵ نیروی پاره وقت در این مجموعه فناور فعالیت می کنند. تیم‌های نوآور فعال در حل مسائل آینده بازاریابی از این خدمات بهره مند می شوند.

شرکت های شناخته شده خارجی مشتری خدمات شرکت‌های زیرمجموعه دی‌ان‌ای یونیون هستند و در حال حاضر زمینه استفاده شرکت‌های داخلی از این خدمات فراهم شده است.

مرکز نوآوری آو با هدف سرعت بخشیدن به پیشرفت و تحول آفرینی در صنعت بازاریابی دیجیتال شکل گرفته است و در حال حاضر با همراهی برندهای شناخته شده نیز کار شتاب دهی ایده‌های نوآورانه را دنبال می‌کند. بالغ بر ۱۲ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری برای احداث این مجموعه فناور صورت گرفته است و در سال جاری نیز  ۱۰ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری خواهد شد.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا