عرضه محصولات دارویی پارک فناوری پردیس در اکسپوی 2015 میلان

به گزارش ایرنا از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، سه محصول دانش بنیان پارک فناوری پردیس معاونت علمی شامل داروی آیمود و آنژی پارس از تولیدات دانش بنیان شرکت رزفارمد و داروی سیناکورکومین از شرکت اکسیر نانو سینا که در درمان بیماری های مربوط به دیابت، ایدز و آلزایمر کاربرد دارند در پاویون جمهوری اسلامی ایران در اکسپوی 2015 میلان ایتالیا در معرض آشنایی بازدیدکنندگان پاویون ایران قرار گرفتند.

نمایشگاه اکسپو 2015 میلان با موضوع تغذیه زمین و انرژی برای حیات، فرصتی مغتنم برای تمام کشورهای دنیا به شمار می آید که سنت و نوآوری های خود درباره تغذیه مردم خود و راهکارهای سنتی و مدرن حفاظت از زمین و رسیدگی به آن را با یکدیگر به اشتراک گذارده و از تجربیات هم بهره ببرند.

این نمایشگاه امکانی فراهم می آورد تا تصویر ایران کنونی به شکل درست آن در زمینه فرهنگ، بهره مندی از فناوری های روز در صنعت کشاورزی و فناوری های مرتبط با صنعت تغذیه به نمایش گذاشته شود.

شرکت هایی که به این پاویون معرفی شده اند از جمله شرکت های مستقر در پارک فناوری پردیس معاونت علمی هستند که از حمایت های دانش بنیان معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری برخوردارند.
 

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا