صدرنشینی گلکسی نوت ۲۰ اولترا در رتبه‌بندی Consumer Reports

این مجله از زمان معرفی گوشی‌های سری گلکسی نوت ۲۰ تا به امروز، جدیدترین گوشی‌های هوشمند موجود در بازار را مورد ارزیابی قرار داده که نسخه اولترا پرچمدار سامسونگ توانسته با کسب امتیاز ۸۵ در صدر لیست قرار بگیرد.
گوشی آیفون ۱۱ پرو مکس که در گذشته در این مکان قرار داشت، به رتبه دوم سقوط کرده و در رتبه سوم لیست گوشی گلکسی S20 5G به چشم می‌خورد. این گوشی‌های هوشمند نیز امتیاز ۸۵ را کسب کرده‌اند، با این حال به علت برخی تفاوت‌ها، چنین رتبه‌بندی اعلام شده است.
طبق اعلام Consumer Reports، گلکسی نوت ۲۰ اولترا در زمینه نمایشگر، عملکرد و راحتی توانسته رتبه عالی را دریافت کند. علاوه بر این موارد، سرعت بالا، شارژدهی ۳۶.۵ ساعته با هربار شارژ و همچنین عملکرد دوربین این پرچمدار نیز مورد تحسین این مجله قرار گرفته است.

Consumer Reports درباره این گوشی اعلام کرده:

«عملکرد دوربین گلکسی نوت ۲۰ اولترا مقداری از آیفون ۱۱ پرو مکس بهتر است که بالاترین سطح در میان دوربین گوشی‌های هوشمند محسوب می‌شود. تصاویر دوربین اصلی و همچنین عملکرد کلی دوربین سلفی عالی هستند.»

به اعتقاد این مجله، سنگینی و ابعاد نمایشگر و همچنین عدم امکان دسترسی به جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون به صورت استاندارد، از نقاط ضعف این پرچمدار سامسونگ هستند.
گلکسی نوت ۲۰ اولترا سامسونگ به صفحه نمایش ۶.۹ اینچی با فناوری Dynamic AMOLED 2X مجهز شده که توسط گوریلا گلس «Victus» محافظت می‌شود. رفرش ریت این نمایشگر که از HDR10 پشتیبانی می‌کند، به ۱۲۰ هرتز می‌رسد.
این گوشی هوشمند در بازارهای مختلف با چیپست اگزینوس ۹۹۰ یا اسنپدراگون ۸۶۵ پلاس به فروش می‌رسد. این دستگاه به ۱۲ گیگابایت رم و حداکثر ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی مجهز شده و از باتری ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعتی بهره می‌برد.

منبع:دیجیاتو

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا