نوآوری جدید شرکت‌ هواپیمایی کانتاس در شرایط شیوع کرونا

 پرداخت ۸۰۰ دلار یا حتی بیشتر از این مقدار برای مسافرت به هیچ کجا، غیر قابل تصور است.

در استرالیا، ۱۳۰ نفر برای خرید بلیط این پرواز، به سایت ها هجوم آورده اند. شرکت هواپیمایی کانتاس به علت همه‌گیری کووید۱۹ ، دو بیلیون دلار خسارت دیده است. برنامه ی پرواز بدون مقصد می‌تواند بخشی از خسارات وارده به شرکت هواپیمایی کانتاس را جبران کند. این پرواز از سیدنی آغاز می‌شود و در همان مکان فرود می‌آید. در این سفر می‌توان مناظر دیدنی و مهم استرالیا از جمله سد بزرگ مرجانی و صخره ی آیزر را مشاهده کرد. تماشای این مناظر به علت بسته بودن مرزها، برای بسیاری از افراد ناممکن است.

در آسمان محدودیت مرزی وجود ندارد

مسافران می‌توانند از تماشای کاتا توجوتا، خلیج بایرون، سواحل بوندی و بندرگاه سیدنی لذت ببرند. در این سفر هفت ساعته، دیگر نیازی به چمدان نیست. این هواپیما در ارتفاع ۴۰۰۰ پایی از سطح زمین پرواز می‌کند تا مسافران بتوانند از فاصله ی نزدیک تر، از مناظر دیدن کنند.

بلیط های اقتصادی این پرواز به قیمت ۷۸۷ دلار، برای صندلی‌های میان‌رده به قیمت ۱۷۸۷ دلار و در صندلی‌های بالارده به قیمت ۳۷۸۷ دلار فروخته شده است. سخنگوی شرکت هواپیمایی کانتس می‌گوید:  ما می‌دانستیم که این پرواز محبوب خواهد بود اما انتظار نداشتیم که در طی مدت زمان ده دقیقه، به فروش برسد.

این فروش سریع بلیط به وضوح نشان می‌دهد که مردم دل‌ تنگ مسافرت و تجربه ی پرواز هستند. اگرچه این سفر دارای مقصد خاصی نیست اما برای چند ساعت، تجربه ای بی‌نظیر در آسمان خواهید داشت.

به علت حجم بالای تقاضا و علاقه ی مردم به این پرواز بدون مقصد در دقایق اولیه، شرکت هواپیمایی کانتاس در پی برنامه ریزی برای تعداد بیشتری از این دست پروازها است.

منبع:دیجی کالامگ

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا