بازی که آفریقای جنوبی را به تصویر می‌کشد

بازی Dirt 5 به‌عنوان پنجمین نسخه از مجموعه ریسینگ Dirt که در ابتدا تحت عنوان Colin McRae Rally به بازار عرضه شده بود توسط استودیوی کدمسترز (Codemasters) توسعه داده می‌شود.

تاریخ عرضه رسمی این بازی پس از چندین بار تأخیر، روز ۶ نوامبر امسال مصادف با ۱۶ آبان اعلام شده قرار است با حضور دو صداپیشه معروف و محبوب یعنی نولان نورث و تروی بیکر در بخش داستانی خود تجربه متفاوتی را برای علاقه‌مندان به همراه داشته باشد.

تیم سازندگان این بازی به‌تازگی تریلر جدیدی از محیط گیم‌پلی بازی را با علاقه‌مندان به اشتراک گذاشتند که مسابقه‌ای در استادیوم Cape Town آفریقای جنوبی را به تصویر می‌کشد. .کشورهایی مانند برزیل، آمریکا و مراکش شامل مکان‌های قابل بازی در Dirt 5 هستند و همچنین رویدادهای اتومبیل رانی مختلفی نیز مانندGymkhana ، Formula Off-Road Racing و Rock Bouncer در این بازی وجود خواهند داشت. موارد دیگری هم مانند شخصی‌سازی خودروها و قابلیت استفاده از حالت عکاسی، در بازی وجود دارند.

Dirt 5 قرار است برای پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس، اس ایکس‌باکس سری اس، ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن 4 و پی سی به همراه گوگل استیدیا عرضه شود. تاریخ انتشار این بازی برای ۱۶ آبان مربوط‌به پی سی و پلتفرم‌های نسل هشتمی سونی و مایکروسافت بوده و ایکس‌باکس سری ایکس نیز چهار روز بعد و همزمان با تاریخ عرضه رسمی خود، این بازی را دریافت خواهد کرد.

هنوز تاریخ انتشار دقیق نسخه پلی‌استیشن 5 و گوگل استیدیا Dirt 5 مشخص نشده است. چندی پیش تیم سازنده در این زمینه اعلام کرد که بازی Dirt 5 روی کنسول پلی‌استیشن 5 همچون رقیب خود با نرخ ۱۲۰ فریم بر ثانیه اجرا خواهد شد. ضمن اینکه خریداران این بازی در پلتفرم‌های فعلی، آپدیت رایگان آن به نسل جدید را بدون نیاز به پرداخت هزینه اضافه دریافت خواهند کرد.

منبع:گیمفا

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا