تامین اقلام مورد نیاز معادن با کمک شرکت‌های دانش بنیان

محمدرضا پور ابراهیمی در دیدار با رییس صندوق نوآوری و شکوفایی افزود: نوع فعالیت این صندوق ترکیبی از دو حوزه علم و دانش و فعالیت اقتصادی است که در نهایت منجر به خلق ثروت و تجاری‌سازی می‌شود.

وی تصریح کرد: صندوق نوآوری و شکوفایی می‌تواند در ایده‌های نوآورانه، سرمایه‌گذاری ریسک‌پذیر داشته باشد،  همچنین بازار سرمایه و استفاده از صندوق‌های سرمایه‌گذاری خطرپذیر می‌تواند به پیشبرد بیشتر برنامه‌های صندوق کمک کند.

 وی ادامه داد: سال های گذشته استفاده از فضای اقتصادی بازار سرمایه به شکل امروز رایج نبود، در حال حاضر این بازار مانند کشورهای دیگر در اقتصاد کشور در حال شکل‌گیری است.

نماینده مردم کرمان در مجلسبر افزایش همکاری‌های اقتصادی مجلس با صندوق نوآوری تاکید کرد و گفت: مجلس و کمیسیون اقتصادی برای همکاری با صندوق نوآوری آمادگی دارند.

پورابراهیمی به وجود معادن متعدد در استان کرمان اشاره کرد و گفت: ۴۰ درصد از ظرفیت معادن کشور در این استان است که در نظر داریم اقلام مورد نیاز این صنعت چه مواد اولیه و چه تامین قطعات را با کمک شرکت‌های دانش بنیان تامین کنیم.

علی وحدت رییس صندوق نوآوری و شکوفایی در ادامه این دیدار بخشی از خدمات این صندوق برای شرکت‌های دانش بنیان را تشریح کرد.

وی گفت: از سال ۹۸ شاهد جهش جدی در تامین منابع مالی شرکت‌های دانش بنیان هستیم، در تمام چرخه عمر شرکت‌ها از دوران بذری تا تجاری‌سازی و حضور در بازار، آنها را با گستره‌ای از خدمات مختلف همراهی می‌کنیم، در حوزه سرمایه‌گذاری نیز تلاش کردیم تا خدمات را به چرخه عمر شرکت‌های دانش بنیان گسترش دهیم.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا