علل سرگیجه های مدام چیست ؟

خانمی 42ساله هستم. مدت دوماه  است که سر گیجه دارم و درست غذا نمیخورم. در هنگام خواب گلویم داغ و حالم بد می شود. نمی دانم مشکلم چیست؟

عوامل زیادی هستند که باعث احساس سرگیجه و خستگی در شما خواهند شد. گاهی عوامل موقت باعث ایجاد سرگیجه می‌شوند و به همان سرعتی که می‌آیند برطرف خواهند شد.

سرگیجه یک اصطلاح عمومی است که برای توصیف طیف وسیعی از احساسات، مانند احساس خستگی، عدم تعادل، ضعف یا ناپایداری استفاده می‌شود. درمان سرگیجه بستگی به علت سرگیجه دارد.

سرگیجه بر اثر فشار خون پایین، سرگیجه به دلیل سردردهای میگرنی،سرگیجه به دلیل کم خونی، ریتم غیر طبیعی قلب، سندروم خستگی، التهاب گوش داخلی، از دست رفتن آب بدن می تواند از جمله مواردی باشد که در تشدید و بروز سرگیجه موثر است.

به طور کلی اگر دچار سرگیجه شدید، ناگهانی یا طولانی‌مدت و ناشناخته هستید به متخصص مغز و اعصاب مراجعه کنید. اگر در معرض سرگیجه شدید همراه با هر کدام از علائم    غش کردن، از حال رفتن و یا کم شدن درجه‌ی هوشیاری

تشنج، تاری و از دست دادن دید، استفراغ شدید، تپش قلب، درد سینه،گیجی،  تب بالا و مشکلات در صحبت کردن هستید، حتما مراقبت‌های اورژانسی را دریافت کنید.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا