اعطای جایزه آکادمی چشم پزشکی آمریکا به معاون پژوهشی بیمارستان فارابی

دکتر علیرضا لاشیئی در مورد این جایزه و نحوه انتخاب خود گفت: آکادمی چشم پزشکی آمریکا، هرساله تعدادی از چشم پزشکان از آمریکاو سایر کشورها را انتخاب و براساس معیارهای تعیین شده ارزیابی می کند.

وی ادامه داد:برخی از این معیارها شامل سوابق علمی و پژوهشی، مقالاتی که به صورت مقاله یا پوستر برای آکادمی ارسال شده و سابقه همکاری با AAO می شود.
لاشیئی با اشاره به اینکه اعطای جایزه از طریق ایمیل به اطلاع وی رسیده است، افزود:بیش از پنج سال همکاری با AAO به عنوان advisory panel منطقه مدیترانه شرقی، تهیه پوستری با همکاری دکتر فقیهی ( سه سال پیش رتبه اول را کسب کرد) و سوابق پژوهشی دیگر از جمله مواردی است که سبب انتخاب من شده است.
معاون پژوهشی بیمارستان فارابی در مورد سابقه اعطای این جایزه به چشم پزشکان ایرانی گفت: این جایزه امسال به دو همکار دیگر، دکتر علیرضا برادران رفیعی از دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی و دکتر محمد مهدی پرورش نیز اعطا شده است. سال ها قبل نیز به دکتر مسعود سهیلیان تعلق گرفت.
    لاشیئی با تاکید بر این نکته که این گونه جوایز به فرد داده نمی شود بلکه به همکاران و مجموعه ای که فرد در آن کار می کند تعلق دارد، گفت: این جایزه هم در واقع افتخاری است که بیمارستان فارابی و همکاران ما در این مجموعه به ویژه همکاران معاونت پژوهشی بیمارستان و پژوهشکده علوم بینائی کسب کرده اند و در واقع حاصل کار تیمی است.
  وی اظهار امیدواری کرد که این تلاش و همکاری تداوم یافته و بخش پژوهش در بیمارستان فارابی، قطب علمی چشم پزشکی کشور، نتایج و ثمراتی بیش از این بدست آورد.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا