تسخیر جاده‌ها توسط ابر خودروی آئودی

 محصول جدید آئودی با نام R8 Green Hell یک خودرو پر قدرت محسوب می‌شود که بر اساس نمونه آئودی کوپه R8 Performance طراحی شده و قلب تپنده آن از نوع V10 با قدرت استثنایی 611 اسب بخار است.

در حال حاضر قرار است تنها ۵۰ نسخه از R8 Green Hell در سراسر جهان تولید شود. موضوع قابل توجه، این است که خودرو فوق‌الذکر جز گروه خودروهای گران‌قیمت محسوب شده و در آلمان حدود ۲۳۴ هزار یورو قیمت دارد و مشتریان این خودروی خاص می‌توانند یکی از رنگ‌های سبز تیره، خاکستری، سیاه و یا سفید را برای خود انتخاب کرده و به کمپانی سفارش دهند.

مدیران این شرکت خودروسازی آلمانی اعلام کردند که نسخه جدید و تحسین‌برانگیز خود را برای ادای احترام به خودروی دیگر این شرکت با نام R8 LMS GT طراحی کرده‌اند که از سال ۲۰۱۲ تاکنون ۵ بار در مسابقات آلمان موفق به کسب عنوان قهرمانی شده است.

گفتنی است در حال حاضر قرار است تنها ۵۰ نسخه از R8 Green Hell در سراسر جهان تولید شود. موضوع قابل توجه، این است که خودرو فوق‌الذکر جز گروه خودروهای گران‌قیمت محسوب شده و در آلمان حدود ۲۳۴ هزار یورو قیمت دارد و مشتریان این خودروی خاص می‌توانند یکی از رنگ‌های سبز تیره، خاکستری، سیاه و یا سفید را برای خود انتخاب کرده و به کمپانی سفارش دهند.

بر اساس تصاویر منتشر شده از محصول جدید آئودی می‌توان استنباط کرد که ستون‌ها، سقف و بخش انتها و عقب این ابر خودرو تا حدی با یک پوشش مشکی مات پوشانده شده‌اند، در حالی که درهای این خودرو مشابه درهای به کار رفته شده در اتومبیل‌های مسابقه هستند.

برجستگی‌هایی به رنگ مشکی مات در قسمت جلویی، آستانه‌ها، آینه و باله‌های عقب این خودرو بر زیبایی ظاهری آن افزوده و علاوه بر این موارد، چرخ‌های 20 اینچ نیز به همان رنگ و تزئینات دارای جزئیات قرمز روی رینگ‌ها، ظاهر خاص ابر خودروی آئودی را تکمیل می‌کند.

فضای داخلی صندلی‌های R8 Green Hell دارای پوشش آلکانتارا با دوخت خاصی به رنگ سبز آبی روی پنل های مرکزی، نمایشگر ابزار، فرمان، روکش داخلی درها و سایر مناطق است.

این خودرو می‌تواند صفر تا ۱۰۰ کیلومتر را تنها طی ۳/۱ ثانیه پیموده و البته حداکثر سرعت قابل دستیابی با این خودرو، ۳۳۱ کیلومتر در ساعت است.

مترجم: احسان محمدحسینی

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا