ایجاد گرنتی به نام مریم میرزاخانی در پژوهشگاه دانش‌های بنیادی

پژوهشکده ریاضیات پژوهشگاه دانش های بنیادی تعداد محدودی محقق پسادکتری برای فروردین ماه ۱۴۰۰ جذب می‌کند. مدت زمان دوره پسادکتری دو سال است که در صورت رضایت از عملکرد پژوهشی محقق پسادکتری قابل تمدید به سال سوم است.

اولویت پذیرش افراد جهت دوره پسادکتری با متقاضیانی خواهد بود که حداکثر پنج سال از زمان فراغت از دوره دکتری خود سپری کرده‌اند. در موارد استثناء، پرونده متقاضیان واجد شرایط پذیرش،  جهت دوره پسادکتری ارشد مورد بررسی قرار خواهد گرفت. چنانچه فرد متقاضی دانشجوی دکتری باشد می‌بایست حداکثر تا ۳۰ دی ماه ۱۳۹۹ فارغ التحصیل شود. در غیر اینصورت تقاضای وی حتی در صورت پذیرش، کان لم یکن تلقی می‌شود.

علاقمندان می‌توانند تا ساعت ۲۴ روز ۲۰ مهرماه سال جاری درخواست خود را در http://portal.math.ipm.ir ثبت کنند.

پژوهشکده ریاضیات پژوهشگاه دانش‌های بنیادی با همکاری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، همزمان با این فراخوان و  از میان متقاضیان این دوره، در نظر دارد به پاس ارج نهادن به خدمات علمی مرحوم مریم میرزاخانی، تعداد محدودی از متقاضیان این دوره را تحت نام دوره پسادکتری- جایزه مریم میرزاخانی جذب کند.

بنا بر اعلام پژوهشگاه دانش‌های بنیادی، پذیرفته‌شدگان این دوره، علاوه بر امتیازات پژوهشگران پسادکتری، گرنت ویژه‌ای نیز به نام آن مرحوم دریافت خواهند کرد. مدت این دوره یک سال است که قابل تمدید نیز خواهد بود.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا