آمازون از گجت جدیدی رونمایی کرد

آمازون هر ساله طی یک رویداد محصولات جدید خود را معرفی می کند.این شرکت فناوری در سال جاری میلادی نیز این مراسم را با شرکت تعداد اندکی رسانه ها و به طور ویدئویی برگراز کرد. یکی از محصولاتی که در مراسم امسال آمازون رونمایی شد، پهپاد امنیتی است که داخل خانه پرواز می کند و پس از ثبت ویدئوهایی از فضای داخلی آن را روی موبایل کاربر نشان می دهد.

این گجتRing Always Home Cam نام دارد و توسط شرکت زیر مجموعه آمازون( رینگ) فروخته می شود. هدف از طراحی این دستگاه هشدار درباره ورود بی اجازه به خانه است.

هنگامیکه صاحبخانه در منزل نیست، این گجت به طور خودکار در اتاق های خانه پرواز می کند. همچنین اگر صاحبخانه فراموش کند اجاق  گاز یا دستگاه های خانگی دیگر را خاموش کند، این پهپاد می تواند خانه را کنترل و موارد مشابه را اطلاع رسانی کند.

گجت مذکور یک مسیر از پیش تعیین شده را در خانه پرواز می کند. البته دستگاه جدید آمازون نمی تواند چند طبقه یک ساختمان را نظارت کند. همچنین هنگامیکه دستگاه در حال شارژ است هیچ ویدئویی ثبت نمی کند.

دوربین پرنده آمازون هنگام پرواز سروصدای اندکی ایجاد و به این ترتیب به سارقان احتمالی و همین طور صاحبخانه حضور خود را اعلام می کند.

قیمت این دستگاه ۲۵۰ دلار است و سال آینده به بازار عرضه می شود.

منبع:مهر

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا