رییس و دبیر دوازدهمین جشنواره بین‌المللی فارابی منصوب شدند

منصور غلامی در حکمی حسین میرزایی، رییس پژوهشکده مطالعات فرهنگی و اجتماعی این وزارتخانه را به عنوان رییس دبیرخانه دوازدهمین جشنواره بین‌المللی فارابی منصوب کرد.

در حکم وزیر علوم برای میرزایی آمده است:

نظر به سوابق علمی، تعهد و شایستگی جناب عالی، بر اساس تبصره ۱ ماده ۷ آیین‌نامه جشنواره بین‌المللی فارابی و پیشنهاد دبیر جشنواره به موجب این حکم به سمت "رییس دبیرخانه دوازدهمین جشنواره بین‌المللی فارابی" منصوب می‌شوید. با توجه به نقش اساسی دبیرخانه در برگزاری این رویداد علمی مهم کشور انتظار می‌رود دوازدهمین جشنواره نیز با برنامه‌ریزی‌ها و تلاش‌های بایسته، مانند دوره‌های پیشین، به نحو شایسته برگزار شود. تندرستی و توفیق روز افزون جناب عالی را در ارتقای علوم انسانی و اسلامی کشور از درگاه ایزد منان خواهانم.

وزیر علوم در حکم دیگری غلامرضا غفاری، معاون فرهنگی و اجتماعی این وزارتخانه را به عنوان دبیر دوازدهمین جشنواره بین‌المللی فارابی منصوب کرد.

در حکم وزیر علوم برای غفاری آمده است: 

نظر به سوابق علمی، تعهد و شایستگی جناب‌عالی، بر اساس ماده ۷ آیین‌نامه جشنواره بین‌المللی فارابی، به موجب این حکم به سمت دبیر "دوازدهمین جشنواره بین‌المللی فارابی" منصوب می‌شوید. امید است با برنامه‌ریزی مناسب و بهره‌گیری از ظرفیت‌ها، شاهد برگزاری هر چه مطلوب‌تر جشنواره باشیم. تندرستی و توفیق روز افزون شما را در ارتقای حوزه علوم انسانی و اسلامی کشور از درگاه ایزد منان خواهانم.

به گزارش ایرنا،‌ مهلت ارسال آثار به دوازدهمین جشنواره بین المللی فارابی ویژه تحقیقات علوم انسانی تا ۳۰ مهرماه ادامه دارد. زمان برگزاری این جشنواره از سوی وزارت علوم اعلام می شود.

آثار مورد پذیرش جشنواره همچون ادوار گذشته در چهار قالب شامل کتاب پژوهشی، گزارش اختتام یافته پژوهش، رساله دکتری و پایان‌نامه کارشناسی‌ارشد است. آثاری که از ابتدای سال ۱۳۹۶ تا پایان اسفند ۱۳۹۸ پایان یافته‌اند می‌توانند در این دوره از جشنواره شرکت کنند.

به گزارش دبیرخانه دوازدهمین جشنواره بین‌المللی فارابی، همچون ادوار گذشته در بخش ویژه نیز جایزه شخصیت‌های پیشرو علوم انسانی و اسلامی، پیشکسوت علوم انسانی و اسلامی، مترجم برتر، انجمن علمی برتر، نشریه علمی برتر و نظریه‌پرداز برتر اعطا خواهد شد.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا