اسپیکر تسکو TS 2321 را بههتر بشناسید

هیچ کس نیست که گرامافون را نشناسد و این وسیله‌ای که سال‌ها نقش پخش‌کننده موسیقی را بر عهده داشته دوست نداشته باشد. کم کم این محصول دوست داشتنی جای خود را به پخش‌کننده‌هایی با باندهای بزرگ و طراحی‌هایی به روز تر و مدرن‌تر داد. اما این دلیل نمی‌شود که ما از این محصولات و یا محصولاتی با طراحی و ظاهری شبیه به آن‌ها در دکور خانه خودمان استفاده نکنیم.

در این مقاله اسپیکری از تسکو را به شما معرفی می‌کنیم که علاوه بر داشتن ظاهری شبیه به گرامافون‌ها می‌تواند نقش پخش‌کننده موزیک را هم برای شما بازی کند.

این اسپیکر همان‌طور که اشاره کردیم و در تصاویر نیز مشاهده می‌کنید ظاهری کاملا شبیه به گرامافون دارد اما اندازه خیلی کوچک و جمع‌وجوری برایش در نظر گرفته شده. این اسپیکر از دو بخش درست شده یکی پایه که در حقیقت تمام تکنولوژی اسپیکر و بخش‌های پخش صدا در آنجا قرار دارند و دومی بخشی شبیه به بلندگوهای گرامافون که در حقیقت کارایی‌اش فقط جنبه ظاهری است و هیچ اثری در پخش صدا ندارد.

در طراحی این اسپیکر حقیقتا تمام جنبه‌های زیبایی رعایت شده. بدنه دستگاه از پلاستیک است اما طرح چوب دارد تا محصولی قدیمی را تداعی کند، به علاوه اینکه روی این بدنه صفحه‌ای پلاستیکی در نظر گرفته شده که شما را به یاد صفحه‌های گرامافون بیندازد.

به سراغ بخش‌های مختلف اسپیکر برویم. جلوی اسپیکر یک پنجره با سه شیار وجود دارد که در حقیقت صدا از این بخش خارج می‌شود. کنار این پنجره پیچی برای تنظیم صدا دیده می‌شود که انتهایی ندارد و به طور دائم و بدون وقفه قابلیت چرخش دارد. زیر این پیچ سه کلید قرار گرفته که برای خاموش و روشن کردن اسپیکر و تعویض موزیک در حال پخش به کار برده می‌شوند.

پشت اسپیکر هم سه شیار دیده می‌شود که از این شیارها هم برای خروج صدا استفاده می‌شود. درگاه ارتباطی مناسبی برای این دستگاه در نظر گرفته شدند که سوکت جک 3.5 میلی‌متری صدا، درگاه یو اس بی برای اتصال فلش به دستگاه، درگاه میکرو یو اس بی برای شارژ دستگاه، درگاه اتصال کارت حافظه خارجی.

این اسپیکر در کنار اینکه لازم نیست دائم حمل شود و بیشتر یک وسیله دکوری به حساب می‌آید اما وزن کم و اندازه جمع‌وجوری دارد. وزن این اسپیکر تنها 350 گرم است.

این اسپیکر از یک باتری داخلی با ظرفیت 1500 میلی‌آمپر ساعت بهره برده که در مدت زمان 4 ساعت به طور کامل شارژ می‌شود و می‌توانید ساعت‌های زیادی را با آن موزیک گوش دهید. دوام باتری در این اسپیکر خوب است و با توجه به اندازه و وزن انتظار دوام باتری تا این اندازه را نداشتیم.

داخل جعبه هم یک کابل شارژ میکرویواس بی و یک کابل با سرهای 3.5 میلی‌متری وجود دارد تا از این نظر هم بی‌نیاز باشد.

شاید تصورتان این است که به سبب اندازه کوچک صدای این اسپیکر بلند نیست؛ اما باید بگوییم که سخت در اشتباه هستید. تی اس 2321 صدایی بسیار بلند دارد که با زیاد کردن صدا باورتان نمی‌شود این صدا از اسپیکری با این ابعاد خارج شود. توان خروجی کلی اسپیکر 330 وات است که برای این ابعاد محصول کاملا قابل قبول به نظر می‌رسد و در استفاده هم پی می‌برید که کافی است.

در کل این اسپیکر تسکو در کنار اینکه می‌تواند نیاز شما را برای گوش کردن به موزیک با یک اسپیکر بی‌سیم برطرف کند به عنوان وسیله دکوری‌ای زیبا هم شناخته می‌شود که می‌توانید به خوبی آن را در کنار وسایل منزل و حتی دفتر کارتان قرار دهید.

منیع:جی اس ام

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا