افتتاح فاز نخست مجتمع نوآوری پارک علم و فناوری جهاددانشگاهی استان کرمانشاه

به گزارش روابط عمومی پارک علم و فناوری کرمانشاه، مجتمع نوآوری پارک علم و فناوری جهاددانشگاهی کرمانشاه که توسط جهاددانشگاهی و با حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و استانداری کرمانشاه در 6000 مترمربع، امروز افتتاح ‌شده است، محل استقرار سوله‌ کارگاهی و 20 شرکت دانش‌بنیان و واحد فناور در حوزه‌های زیستی و گیاهان دارویی، صنایع شیمیایی، کشاورزی و غذایی و فناوری اطلاعات و ارتباطات است.

در ادامه‌ این مراسم، معاون علمی و فناوری رییس جمهور و رییس جهاددانشگاهی در حال بازدید از نمایشگاه توانمندی‌های محصولات فناورانه 50 شرکت‌های دانش‌بنیان و واحدهای فناور تحت حمایت پارک علم و فناوری استان کرمانشاه در حوزه‌های صنایع شیمیایی، تجهیزات پزشکی، فناوری اطلاعات و ارتباطات، کشاورزی و فعال در حوزه کرونا است.

گفتنی است معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری صبح امروز با حضور در شهرک صنعتی کرمانشاه از دو شرکت دانش‌بنیان زیست تولید رازی و شرکت دانش‌بنیان پژوهان صنعت کرمانشاه از واحدهای تحت حمایت پارک علم و فناوری استان کرمانشاه بازدید کرد و در جریان روند تولید و مشکلات این دو واحد فناور قرار گرفت.

هم‌اکنون بیش از 250 واحد فناور و شرکت دانش‌بنیان با اشتغال‌زایی 1700 نفر تحت حمایت پارک علم و فناوری جهاددانشگاهی استان کرمانشاه قرار دارند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا