مرکز رشد و نوآوری دانشگاه خوارزمی افتتاح می شود

 ساختمان مرکز رشد و نوآوری دانشگاه خوارزمی به کمک دانشجویان، هسته‌های فناور و شرکت‌های مستقر در آن و اهتمام رئیس دانشگاه خوارزمی و مساعدت‌های مالی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری بازسازی و قابل بهره‌برداری قرار گرفته است.

این مجموعه شامل ۱۴ فضای مخصوص شرکت‌های دانش پایه و صنایع خلاق و میزهای آتلیه برای کار استارتاپی به همراه یک کتابخانه تخصصی، یک پشت بام سبز(کافه نوآوری) و هشت میز ‌گپ و کار، سالن نشست تخصصی و فضاهای تفریحی برای فعالان در حوزه‌های مدیریت هوشمند شهری، زنجیره بلوکی، اینترنت اشیاء، بورس، صنایع خلاق و غیره در اختیار کاربران قرار گرفته است.

 اینترنت پرسرعت فضاهای مناسب، وجود مربیان کارآفرین توانمند و خانواده فناور خوارزمی از مزیت‌های این مجموعه به شمار می‌رود. رویکرد ورود به مجموعه شامل برگزاری رویدادهای منظم و فراخوان‌های دوره‌ای و ارزیابی‌های مستمر بر پایه مدیریت پلتفرم تعاملی است.

طراحی و بازسازی این مجموعه توسط دانشجویان دانشگاه خوارزمی به صورت کامل انجام پذیرفته است. این مجموعه یکی از اعضای شبکه فناوری و نوآوری تهران به حساب می‌آید. استفاده از توان فنی دانشجویان، ساخت محصولات به صورت درون‌زا و استفاده از مصالح بازیافتی از رویکردهای اقتصاد مقاومتی در این مجموعه است.

ساعت کار این مجموعه از ۷ صبح تا ۲۴ در هفت روز هفته، امکانات چاپ و شبکه تعاملی با صنعت و جامعه می‌باشد. موقعیت دسترسی مجموعه رشد و نوآوری در خیابان رودسر تهران در نزدیکی وزارتخانه‌های نفت و کشاورزی است.

به گزارش ایسنا، ساختمان مرکز رشد و نوآوری دانشگاه خوارزمی با حضور سورنا ستاری معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری روز یکشنبه ۳۰ شهریور ماه ساعت ۱۴:۳۰ افتتاح می‌شود.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا