خانه آبی فریدا کالو را با تور مجازی بازدید کنید‍

کالو در سال 1907 دیوارهای آن را به رنگ‌های درخشان رنگ زد، پدر او آلمانی، مجارستانی و مادر او از منطقه اوآخاکا بود کالو نیز در سال 1954 در سن 47 سالگی در خانه خود درگذشت.

این موزه (که در سال 1958 تأسیس شد) نه‌تنها شامل هنر مشهور جهان که توسط کالو و همسرش دیگو ریورا طراحی ‌شده است می‌باشد، بلکه دارای دو زندگی افسانه‌ای است. بازدیدکنندگان تور مجازی خود را از حیاط سرسبز بیرونی خانه آغاز می‌کنند. یک پلکان هرمی روبروی بیننده‌ها قرار دارد که شبیه هرم مایا است و پیش از هر چیز در سراسر موزه توجه شما را به خود جلب می‌کند. در داخل، بینندگان می‌توانند به‌آرامی در گالری‌های دارای کف زرد درخشان قدم بزنند.

روی دیوارها آثاری از کالو و ریورا، ازجمله زنده‌باد زندگی (1954) آویزان شده است. پس از گالری‌ها، بازدیدکنندگان وارد فضاهای خانه می‌شوند، درست همان‌طور که زوج صاحب آن از خانه خارج ‌شده‌اند. اتاق ناهارخوری شامل هنرهای محلی است که کالو آن‌ها را جمع‌آوری کرده است. یک استودیوی بزرگ که با پنجره‌های بزرگ احاطه ‌شده است، روند خلاقیت کالو را نشان می‌دهد .

بازدیدکنندگان احساس می‌کنند که با مشاهیر هنری و شخصیت‌های تاریخی که از Casa Azul بازدید کرده‌اند ارتباط برقرار می‌کنند. کالو از طریق نمایش‌های خود در اواخر دهه 1930 و سراسر دهه 1940 در سورئالیسم در سطح بین‌المللی شناخته شد و نیز عنوان «جنبشی» توسط محققان به وی داده شد . او همچنین از نظر سیاسی نیز فعال بود. کالو و ریورا هر دو با کمونیست‌ها همدردی می‌کردند و کالو از هواداران سرسخت کمونیست مکزیک بود.

سرزندگی خانه با تاریخ غنی و رنگارنگ ساکن آن مطابقت دارد. یک بازمانده کودک فلج، یک هنرمند، یک کمونیست، یک زن که میراث فرهنگی خود را ارج می‌نهد – فریدا کالو چیزهای زیادی برای کشف کردن دارد. برای گردش از طریق این تور مجازی، اینجا را کلیک کنید.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا