شمار مدارک علمی پایگاه گنج از مرز یک میلیون گذشت

 تا پایان سال گذشته، پیشینه ی بیش از یک میلیون و ۲۵۰ هزار مدرک علمی در پایگاه اطلاعات علمی ایران(گنج) قرار گرفت.  بر پایه گزارش عملکرد ۱۳۹۸ ایرانداک، بیش از ۵۸۷ هزار پایان‌نامه و رساله دانش‌آموختگان درون کشور، بیش از ۱۶ هزار پایان‌نامه و رساله دانش‌آموختگان ایرانی بیرون از کشور، و نزدیک به ۲۵۰ هزار پیشنهاده در پایگاه گنج قرار گرفته است.

همچنین در سال ۱۳۹۸، روزانه ۱۶۶ پارسا، ۱۱۶ پیشنهاده و دو پارسای خارج از کشور با همکاری ۴۵۲ موسسه آموزش‌عالی در سامانه ملی ثبت پایان‌نامه، رساله، و پیشنهاده بارگذاری شده است.

علاوه بر آن، هشت کتاب، ۶۰ مقاله نشریه،۹ مقاله در همایش ملی و ۹ مقاله در همایش جهانی در سال گذشته منتشر شده و نه طرح پژوهشی تقاضامحور و ۱۷ طرح پژوهشی سازمانی پایان یافته است. همچنین در سال گذشته، ۱۲۵ دوره آموزشی برای ۱.۲۰۷ نفر دانش‌پذیر در ایرانداک برگزار شده است.

بنا بر اعلام روابط عمومی پژوهشگاه علوم و فناوری اطلاعات ایران، گزارش عملکرد سال ۱۳۹۸ پژوهشگاه علوم و فناوری اطلاعات ایران به پنج ماموریت بنیادین ایرانداک؛ پژوهش، مدیریت اطلاعات علم و فناوری، آموزش، همکاری و هماهنگی، و پشتیبانی از سیاست‌گذاری علم و فناوری پرداخته که متن کامل و داده‌نمای این گزارش در نشانی irandoc.ac.ir/about/report در دسترس همگان است.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا