48 ساعت رقابت نفس گیر در دومین ماراتون برنامه نویسی تلفن همراه شریف

در دومین ماراتون برنامه نویسی تلفن همراه دانشگاه صنعتی شریف که با برگزاری کارگاه های آموزشی برنامه نویسی همراه خواهد بود، شرکت کنندگان در قالب تیم های دو تا چهار نفره در مدت 48 ساعت فرصت دارند تا نسخه اولیه یک نرم افزار موبایل را با موضوع مشخص شده از طرف کمیته داوری را برنامه نویسی و ارائه کنند.

از اهداف مهم این ماراتون می توان به ایجاد فرصت لذت بردن در فرآیندی جذاب از آموزش و تجاری سازی و خلاقیت آموزش رفتارهای صحیح اجتماعی- اقتصادی در حوزه کسب وکارهای نو، لذت حل مساله به شیوه های گوناگون در فرآیندی خلاقانه، پرورش ایده های خلاقانه در حوزه برنامه نویسی موبایل، توجه به رغبت ها و علایق متفاوت دانشجویان و شناسایی توانمندی ها و هدایت استعدادهای در حوزه برنامه نویسی اشاره کرد.
طبق ضوابط مسابقات، گروه های شرکت کننده پس از حضور در محل مسابقه، امکان خروج از محل تا پایان مدت زمان ماراتون را نخواهند داشت و تامین محل استراحت، وعده های غذایی، میان وعده ها و اینترنت پرسرعت بر عهده برگزار کننده مسابقات خواهد بود.

ثبت نام در دومین ماراتون برنامه نویسی تلفن همراه دانشگاه صنعتی شریف رایگان است و اولویت پذیرش با تیم هایی خواهد بود که زودتر ثبت نام کنند.

علاقمندان تا پایان مردادماه امسال فرصت دارند برای ثبت نام در این مسابقه علمی به صورت اینترنتی و فقط از طریق مراجعه به سایت http://mpm.sharif.ir اقدام کنند.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا