نسخه‌ سفارشی گلکسی بادز لایو تولید شد

سامسونگ ازطریق همکاری تجاری با گروه موسیقی BTS توانست درآمد بسیار خوبی به‌جیب بزند و ظاهرا قصد دارد روند همکاری با گروه‌ها و برندهای مختلف را برای فروش هرچه‌بیشتر محصولاتش ادامه دهد. سامسونگ در همین راستا از همکاری تجاری با برند فیلا (Fila) که تولیدکننده‌ی لباس ورزشی است، برای تولید نسخه‌ی ویژه‌ی گلکسی بادز لایو خبر می‌دهد.

نسخه‌ی سفارشی گلکسی بادز لایو سامسونگ که با نام Samsung x Fila Galaxy Buds Live شناخته می‌شود، برپایه‌ی مدل سفیدرنگ (Mystic White) محصول ساخته شده است و روی آن لوگوی شرکت فیلا به‌چشم می‌خورد. همچنین به‌همراه این محصول، دو کیس سفارشی هم عرضه می‌شود که به‌همراه کیس معمولی، درون جعبه قرار گرفته‌اند. یکی از این کیس‌ها همچون جعبه‌ی کفش به‌نظر می‌رسد و به دیگری یک کفش ورزشی کوچک ازطریق زنجیر متصل شده است.

بر اساس اعلام سامسونگ، تنها ۲٬۰۰۰ عدد از این هدفون ویژه تولید می‌شود و تاریخ عرضه‌ی آن برای امروز تعیین شده است. سامسونگ می‌گوید نسخه‌ی سفارشی گلکسی بادز لایو با قیمت حدودا ۱۷۵ دلار به بازار کره‌ی جنوبی عرضه می‌شود. فعلا به‌طور دقیق نمی‌دانیم که سامسونگ هدفون موردبحث را در بازارهای بین‌المللی هم عرضه می‌کند یا خیر.

یکی از افشاگران مورداعتماد صنعت فناوری با نام ایشان آگاروال نیز اخبار جالبی منتشر کرده است. او می‌گوید سامسونگ ممکن است مجددا با گروه موسیقی BTS برای تولید نسخه‌ی ویژه‌ای از گلکسی بادز همکاری کند. شرکت کره‌ای پیش‌تر سابقه‌ی همکاری با این گروه موسیقی را برای تولید نسخه‌ی سفارشی گلکسی بادز پلاس دارد. گروه موسیقی BTS سال گذشته به‌عنوان سفیر برند فیلا انتخاب شد؛ بنابراین ممکن است در آینده شاهد همکاری‌های بیشتری بین سامسونگ با فیلا و BTS باشیم. 

گلکسی بازد لایو هدفون توگوشی تمام‌بی‌سیم جدید سامسونگ است که اواسط مردادماه امسال معرفی شد. این هدفون لوبیاشکل ۱۶۹٫۹۹ دلار قیمت دارد و از فناوری حذف نویز فعال پشتیبانی می‌کند. مدل استاندارد گلکسی بادز لایو در رنگ‌های مشکی، برنزی و سفید دردسترس علاقه‌مندان قرار دارد.

 

منبع:زومیت

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا