اپلیکیشن جدید مایکروسافت Lists در دسترس قرار گرفت

در جریان رویداد بیلد ۲۰۲۰، شرکت مایکروسافت از سرویس جدیدی رونمایی کرد که Microsoft Lists نام دارد. اپلیکیشن مایکروسافت Lists بر پایه ویژگی فهرست‌های Sharepoint است، اما از تجربه کاربری بهتری برخوردار است و از هر دستگاهی می‌توان به آن دسترسی داشت.

با استفاده از قالب‌های از پیش ساخته شده، می‌توانید خیلی سریع لیست‌های خود را به صورت آنلاین با این اپلیکیشن جدید یا مایکروسافت تیمز ایجاد کنید. مایکروسافت چندی پیش رسماً اعلام کرد که اپلیکیشن Lists به صورت کامل در برنامه مایکروسافت تیمز در دسترس قرار دارد و همه مشتریان تجاری و GCC می‌توانند از آن استفاده کنند.

اگر تیم شما اطلاعاتی برای دنبال کردن، کاری برای سازماندهی کردن یا گردش کاری برای مدیریت کردن دارد، اپلیکیشن Lists می‌تواند به شما کمک کند. برای نمونه، لیستی از دارایی‌های شرکت خود ایجاد کنید تا بتوانید آن‌ها را پیگیری کنید یا فهرستی از حوادث در یک ناحیه کاری یا بیماران یک بیمارستان تشکیل دهید. فهرست را متناسب با نحوه کاری خود شخصی‌سازی کنید و آن را به اشتراک بگذارید تا همه تیم بتوانند از آن مطلع شوند و در به سرانجام رساندن آن مشارکت داشته باشند.

اپلیکیشن مایکروسافت Lists در مایکروسافت تیمز از ویژگی‌های زیر پشتیبانی می‌کند.

  • ایجاد لیستی جدید از ابتدا، از قالب‌های آماده (۸ قالب استاندارد و سه قالب متناسب با صنایع مختلف نظیر بیماران، وام‌ها و حوادث)، از داده‌های جدول در اکسل و حتی یک فهرست‌های موجود.
  • وارد کردن لیست‌های تیم موجود به عنوان تب‌های جدید
  • همه ویژگی‌های استاندارد یک لیست که می‌توانید از نسخه وب Sharepoint به آن دسترسی داشت: انواع ستون، فرمت‌های قابل مشاهده، ویرایش سریع، انتقال به اکسل، مرتب‌سازی، فیلتر کردن و غیره.
  • امکان مکالمه و گفتگو در باب یک آیتمِ فهرست.
  • امکان بررسی و مشاهده تمامی اقدامات انجام شده در یک فهرست مهیاست و حالت امنیتی نیز در دسترس است.

منبع:کافه دانش

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا