در برابر آنفلوانزا واکسینه شوید

جورج فو گائو، مدیر مرکز کنترل و پیشگیری از امراض چین  پیشنهاد می‌کند که ابتدا در برابر آنفلوانزا  واکسینه شوید و سپس منتظر واکسن کووید ۱۹ باشید.

جهان برای یافتن واکسن و داروهایی که در درمان کووید ۱۹ مؤثر است در حال رقابت با زمان است؛ برای این منظور، چین تلاش سختی در تولید واکسن‌ها ، اتخاذ رویکردهای مختلف فناوری و جذب منابع ملی برای کنترل سریع همه گیری انجام داده است.

تاکنون، برخی از نامزدهای واکسن، آزمایشات بالینی مرحله سه را آغاز کرده‌اند ، چین در این میان به عنوان پیشگامان  آزمایش واکسن سهیم است.

اما فصل آنفلوانزا نیز در راه است و مقامات بهداشت عمومی نگران فصل پاییز و زمستان هستند؛ همچنین احتمال داده می‌شود کشورها سال جاری با موارد بیشتری از ابتلا به آنفلوانزا مواجه شوند.

جورج فو گائو، ویروس‌شناس و ایمنی‌شناس اهل چین و مدیر مرکز کنترل و پیشگیری این کشور بر واکسیناسیون علیه آنفلوانزا  تأکید می‌کند.

وی در یک نشست خبری مجازی اظهار داشت: «من هنوز هم مردم را به واکسیناسیون آنفلوانزا  تشویق می‌کنم؛ آنفلوانزا در حال حاضر  یک چالش بزرگ برای بهداشت عمومی است؛ از آنجایی که به پاییز نزدیک می‌شویم، پیش بینی می‌کنیم که یک وضعیت یا سناریوی کرونایی مخلوط با آنفلوانزا  داشته باشیم».

منبع:فارس

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا