اولین قطعه از آلبوم موسیقی Cyberpunk 2077 منتشر شد

در حال حاضر مشخص شده است که موسیقی، یکی از المان‌هایی است که تیم توسعه‌ی Cyberpunk 2077 تمرکز زیادی برروی آن داشته است. به طوری که آن‌ها از گروه موسیقی Refused درخواست کرده‌اند تا برای Samurai، گروه موسیقی پانک درون بازی، قطعه‌هایی آماده کند. جالب است بدانید که جانی سیلورهند (Johny Silverhand)، شخصیتی که بازیگر آن کیانو ریوز (Keanu Reeves) است، خواننده‌ی این گروه خیالی است.

با این وجود تا کنون خبری از آلبوم موسیقی رسمی بازی نبوده است. خب این موضوع امروز و به مناسبت ۱ میلیونی شدن تعداد اعضای کانال یوتیوب Cyberpunk 2077 تغییر کرد. سی‌دی پراجکت رد در این باره در توئیتر نوشت: هفته‌ گذشته ما به دستاورد بزرگی در یوتیوب رسیدیم. به همین مناسبت هم قصد داریم تا اولین قطعه از آلبوم موسیقی بازی را با نام Hole In The Sun در اختیار شما قرار دهیم.

این قطعه توسط Raney Shockne اجرا شده است. جالب است بدانید که این قطعه، در بازی متعلق به یکی دیگر از گروه‌های موسیقی خیالی به نام Point Break Candy است. همچنین اطلاعات بیشتری از این بازی در جریان رویدادهای زنده‌ی Night City Wire منتشر خواهد شد.

اگر مشتاق تجربه‌ی Cyberpunk 2077 هستید، می‌توانید آن را ماه آینده برروی پلی‌استیشن ۴، اکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی تجربه کنید. همچنین در صورت خریداری نسخه‌ی کنسولی، می‌توانید به صورت رایگان نسخه‌ی نسل بعدی بازی را به هنگام عرضه دریافت کنید.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا