گوشی تاشوی سامسونگ آماده ورود به بازار فناوری

تاکنون گوشی‌های تاشو بیشتر نقش تجربه عملی را برای شرکت‌های تولیدکننده داشتند و ابزاری با کاربرد عمومی محسوب نمی‌شدند اما شرکت سامسونگ قصد دارد با عرضه گوشی Galaxy Z Fold ۲ این وضعیت را تغییر دهد.

با وجود این که قیمت این گوشی بسیار بالا است، در صورتی که مکانیزم تاشدن گوشی به خوبی عمل کند و بتوان آن را به طور روزمره مورد استفاده قرار داد، انتظار می‌رود مورد اقبال کاربران قرار گیرد.  
این مدل جدید در مقایسه با مدل قبلی بهبودهای قابل توجهی یافته است. برای مثال ابعاد نمایشگرهای جلویی و پشتی  این گوشی افزایش یافته و اندازه تمام آن‌ها به ۷.۶ اینچ رسیده است. همچنین با بهبود کارآیی شیشه تاشو مورد استفاده در ساخت گوشی، مکانیزم تاشدن و لولای آن نیز بهبود یافته است. این مدل جدید کمی نازک‌تر از مدل قبلی آن است.
گوشی Galaxy Z Fold۲ اکنون به تراشه Qualcomm Snapdragon ۸۶۵ Plus مجهز شده است و از ۱۲ گیگابایت حافظه رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی بهره می‌برد.
دوربین پشتی این گوشی دارای سه لنز ۱۲ مگاپیکسلی است که بزرگنمایی آن‌ها به دو برابر افزایش یافته و امکان تصویربرداری با زاویه باز را هم فراهم می‌کنند. این دوربین شباهت زیادی به دوربین پشتی گوشی Galaxy Note۲۰ دارد.
باتری ۴۵۰۰ میلی آمپری این گوشی نیز نسبت به مدل قبلی گوشی Fold بهبود یافته و قابلیت شارژ بی‌سیم را نیز دارد.
قرار است گوشی تاشو جدید شرکت سامسونگ از تاریخ ۱۸ سپتامبر با قیمت هزار و ۹۹۹ دلار در آمریکا عرضه شود.

در حال حاضر این گوشی در دو رنگ برنزی و سیاه در دسترس است، اما با پرداخت مبلغی اضافی می‌توان از رنگ‌های سفارشی نقره‌ای، طلایی، قرمز و آبی برای لولای آن بهره برد. علاوه بر این یک نمونه سفارشی از این گوشی نیز توسط یکی از طراحان مشهور آمریکایی طراحی شده است که انتظار می‌رود با قیمت ۳۲۹۹ دلار در اختیار علاقمندان قرار گیرد.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا