کارتونیست های ۲۷ کشور جهان در جشنواره صلح و دوست

احمدرضا سهرابی ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران، تاکید کرد: کلان شهر شیراز مظهر آرامش، عشق، دوستی و مدارا در ایران و بلکه جهان است لذا برگزار کنندگان این جشنواره برآنند تا این هویت فرهنگی و تاریخی را با مشارکت کارتونیست ها عمق و گسترش جهانی بخشند.

وی بیان کرد: دبیرخانه نخستین جشنواره بین‌المللی «صلح و سلامت» شیراز با احترام و افتخار از همه کارتونیست های جهان در جهت مشارکت فعال و ارائه اثر در این گام نیک و ماندگار دعوت می‌کند.

دبیر نخستین جشنواره بین‌المللی کارتون صلح و سلامت با اشاره به اول مهر ماه (۲۲ سپتامبر) به عنوان آخرین روز از مهلت ارسال آثار به دبیرخانه جشنواره اظهار امیدواری کرد که تا پایان فرصت باقی مانده شمار آثار کارتونیست ها از کشورهای مختلف جهان افزایش یابد.

سهرابی یادآور شد: کارتونیست های جهان می‌توانند حداکثر ۵ اثر با موضوع صلح و سلامت در ابعاد A3 به همراه مشخصات فردی خود را تا اول مهرماه ۱۳۹۹ به ایمیل peace.shiraz2020@gmail.com ارسال نمایند.

وی با اعلام اینکه هیئت داوران خارجی و داخلی این جشنواره بزودی معرفی خواهند شد، گفت: به صاحبان ۵ اثر برتر جشنواره، لوح یادبود، تندیس و جایزه ویژه موزه صلح شیراز اهدا خواهد شد و صاحبان ۱۰۰ اثر فینالیست لوح یادبود دریافت خواهند کرد.

 نخستین جشنواره بین المللی کارتون «صلح و سلامت» توسط موزه صلح شیراز وابسته به مرکز تحقیقات صلح و سلامت و مؤسسه خیریه اسلامی شیراز برگزار می‌شود.

 

منبع:مهر

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا