حمایت ازپایان‌نامه‌های تحصیلات تکمیلی مرتبط با حوزه مهاجرت‌

 رصدخانه مهاجرت ایران وابسته به پژوهشکده سیاستگذاری دانشگاه صنعتی شریف از پایان‌نامه‌ و رساله‌های تحصیلات تکمیلی مرتبط با حوزه  مهاجرت‌های بین‌المللی در  زمینه‌های "جابجایی تحصیلی دانشجویان"، "مهاجرت‌های کاری و اقتصادی"، "مهاجرت‌های اجباری و پناهجوئی" و "مهاجرت‌های محیط زیستی و اقلیمی" حمایت مالی و پژوهشی می‌کند.

همچنین این رصدخانه از علاقه‌مندان جهت گذراندن دوره دستیاری (کارآموزی) پژوهشی در نیمسال دوم ۱۳۹۹ دعوت به همکاری کرده است.

دانشجویان و محققان رشته‌های "اقتصاد و مدیریت"، "علوم اجتماعی"، "جامعه‌شناسی"، "جمعیت‌شناسی و جغرافیای انسانی"، "علوم سیاسی و روابط بین‌الملل"، "سیاستگذاری و برنامه‌ریزی راهبردی"، "آمار و علوم داده"، "مهندسی صنایع" و دیگر رشته‌ها و گرایش‌های مرتبط با علاقه‌مندی‌های تحقیقاتی در زمینه مهاجرت‌های بین‌المللی می‌توانند در این فراخوان شرکت کنند.

عنوانحمایت مالیحمایت پژوهشیظرفیت حمایتمهلت‌ارسال‌درخواست
رساله‌دکتریتا سقف ۸ میلیون‌تومانمشاوره پژوهشی همراه با دسترسی به آمار مهاجرتی۴رسالهدی ۹۹
پایان‌نامه کارشناسی ارشدتا سقف ۴ میلیون تومانمشاوره پژوهشی همراه با دسترسی به آمار مهاجرتی۳ پایان نامه آذر ۹۹
کارآموزپرداخت کمک‌هزینه ماهیانهآموزش و پژوهش در حوزه مطالعات مهاجرتی همراه با ارائه گواهینامه پایان دوره۳ نفرشهریور ۹۹

بر حسب توانمندی و علاقه‌مندی افراد منتخب، امکان مشارکت و یا همکاری در انتشار مقالات علمی بین‌المللی و استخراج گزارش‌های تحقیقاتی میسر است. طبق آئین‌نامه هم نویسندگی پژوهشکده سیاستگذاری دانشگاه صنعتی شریف، حقوق مالکیت فکری مشارکت‌کنندگان در تهیه محصولات  علمی تحت استانداردهای اخلاق حرفه‌ای رعایت خواهد شد.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا