مهلت ارسال مقاله به همایش بین‌المللی جوانان انجمن جهانی حفاظت خاک و آب

سومین همایش بین‌المللی جوانان انجمن جهانی حفاظت خاک و آب (3rd IYFSWC) ازتاریخ ۲۶ تا ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ به میزبانی دانشکده منابع طبیعی و علوم دریایی دانشگاه تربیت مدرس واقع در شهرستان نور برگزار می‌شود.

مهلت ارسال زودهنگام مقالات به این همایش ۱۰ شهریور ماه است و علاقمندان می‌توانند تا ۲۴ مهر ۱۳۹۹ چکیده مقالات خود را به سومین همایش بین‌المللی جوانان انجمن جهانی حفاظت خاک و آب ارسال کنند.

نتایج پذیرش مقالات ۱۰ آبان سال جاری اعلام می‌شود. مهلت ارسال مقاله کامل به این همایش ۱۱ دی ماه ۱۳۹۹ است.

سومین همایش بین‌المللی جوانان انجمن جهانی حفاظت خاک و آب، با موضوع اصلی "حفاظت خاک و آب (SWC) تحت تغییرات محیطی " و موضوعات فرعی شامل: SWC هوشمند، SWC سازگار، نقش جوانان در SWC، تغییرات آب و هوایی و SWC، SWC در کشورهای در حال توسعه، ارزیابی عملکرد پروژه‌های SWC، اثرات و راه حل‌های احتمالی بیماری همه گیر COVID-19 بر روی اقدامات SWC برگزار می‌شود.

این همایش از حمایت‌های انجمن جهانی حفاظت خاک و آب (WASWAC) به عنوان قدیمی‌ترین انجمن علمی جهان در زمینه حفاظت خاک و آب برخوردار است. هدف WASWAC بهبود استفاده معقول از شیوه‌های مدیریتی است که باعث بهبود و صیانت از کیفیت اراضی و منابع آب می‌شود تا همچنان پاسخگوی نیازهای کشاورزی، جامعه و طبیعت باشند.

علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام به نشانی اینترنتی iyfswc.modares.ac.ir مراجعه کنند.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا