15 تیر تا 15 مرداد گرمترین روزهای سال است

 مجید آزادی  در گفت و گو با  ایرنا افزود: چند روزی است که تهران و نواحی مرکزی درگیر پدیده گرد و غبار است که پیش بینی ها نشان می دهد این روند در 3 روز آینده اندکی روند کاهشی داشته باشد و یا حداقل افزایش نیابد.وی اظهار کرد: قسمت های جنوبی استان خوزستان نیز از فردا بعدازظهر وزش باد نسبتا قوی خواهد داشت از این رو بروز گرد و غبار را شاهد خواهیم بود البته نه به میزان زیاد اما به علت وزش باد تا حدودی ریزگرد در هوا معلق خواهد شد.

آزادی ادامه داد: استان های سیستان و بلوچستان و خراسان جنوبی امروز پدیده خاصی ندارد اما در دو شب آینده ( شب های دوشنبه و سه شنبه ) گرد و غبار خواهد داشت که علت آن هم وزش بادهای 120 روزه که جزو بادهای فصلی منطقه است، خواهد بود.

*** افزایش دما در تهران

مدیر گروه پژوهشی و هواشناسی دینامیک و هم دیدی پژوهشکده هواشناسی و علوم جوی گفت: پیش بینی ها نشان می دهد دمای هوا در تهران در چند روز آینده بین 1 تا 2 درجه افزایش یابد.وی افزود: بر اساس این پیش بینی ها دمای تهران در روز سه شنبه ( 9 تیر ) به 41 تا 41.5 درجه خواهد رسید. آزادی با بیان اینکه در حال وارد شدن به گرمترین روزهای سال هستیم گفت: 15 تیر تا 15 مرداد گرمترین روزهای سال است.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا