معرفی فهرست ۱۱ بازی در سرویس اسمارت دلیوری ایکس باکس x

مایکروسافت در حال اعلام جزئیات اولین بازی‌هایی است که برنامه پیش روی این شرکت به نام اسمارت دلیوری (Smart Delivery) را پشتیبانی می‌کنند. این برنامه برای بازی‌هایی درست شده که بین دو نسل ایکس باکس سری ایکس و ایکس باکس وان اجرا خواهند شد.

اسمارت دلیوری برنامه به‌روز رسانی رایگان مایکروسافت برای Xbox Series X است که به شما اجازه می‌دهد یک نسخه بازی Xbox One را بخرید و نسخه Xbox Series X آن بازی را به صورت دریافت تهیه کنید. همچنین این موضوع بدان معنا است که شما می‌توانید یک بازی Xbox Series X را با اسمارت دلیوری خریداری کنید و نسخه Xbox One را هم بخرید.

این برنامه به منظور جلوگیری ازخرید مجدد بازی‌های Xbox One برای کنسول Xbox Series X است. هر استودیویی قصد ندارد در Smart Delivery شرکت کند، اما اکثر شرکت‌ها اعلام کرده‌اند که در این برنامه شرکت خواهند کرد. مایکروسافت ۱۳ عنوان جدید را که امروز به Xbox Series X تولید می‌شوند، معرفی کرده است که ۹ بازی از بین آن‌ها از Smart Delivery پشتیبانی می‌کنند. بر اساس تعهد مایکروسافت، همه عناوین استودیو‌های Xbox Games Studios که از هر دو کنسول پشتیبانی می‌کنند شامل ارتقاء رایگان نیز خواهد بود.

شرکت‌های پشتیبانی کننده از اسمارت دلیوری مایکروسافت

استودیو‌های شخص ثالث از جمله یوبی‌سافت، سگا و باندای نامکو از استودیو‌هایی هستند که از اسمارت دلیوری مایکروسافت پشتیبانی خواهند کرد، اما بزرگترین استثنای این برنامه، EA است. در حالی که EA از بازی جدید Madden NFL برای Xbox Series X رونمایی کرد، این شرکت به نظر می‌رسد متعهد به اسمارت دلیوری این شرکت نباشد. در عوض، EA ارتقای رایگان خود را ارائه می‌دهد، اما تنها در صورتی که گیمرها بازی Madden NFL 21 را تا ۳۱ دسامبر تهیه کنند و آن را برای Xbox Series X تا قبل از ۳۱ مارس ۲۰۲۱ ارتقا دهند.

با این وجود، ۱۱ بازی وجود دارند که ارتقای رایگان برای Xbox Series X خواهند داشت و حالا منتظر آن هستیم تا ببینیم کدام یک از شرکت‌های دیگر قرار است از اسمارت دلیوری پشتیبانی کنند. در هر حال، امیدوارکننده است که اکثر قریب به اتفاق بازی‌های موجود در لیست مایکروسافت امروز از آن پشتیبانی کنند. مایکروسافت هنوز اطلاعات دقیقی از عنوان‌های Xbox Game Studios شامل اسمارت دلیوری را ارائه نکرده است، اما در اینجا برخی از بازی‌های پشتیبانی‌کننده از اسمارت دلیوری از توسعه دهندگان شخص ثالث وجود دارند:

Assassin’s Creed Valhalla
Call of the Sea
Chorus
DiRT 5
Scarlet Nexus
Second Extinction
The Ascent
Vampire: The Masquerade – Bloodlines 2

Yakuza: Like a Dragon

منبع:باشگاه خبرنگاران

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا