گران‌ترین ماسک دنیا را یک تاجر چینی سفارش داد

مارک جواهرآلات لوکس «ایول» در حال ساخت گران‌قیمت‌ترین ماسک کووید-۱۹ است که تاکنون در دنیا وجود داشته است. این ماسک سفارشی فوق‌لوکس، ایمنی درخشانی ایجاد می‌کند.

ماسکی که از ۱۸ قیراط طلای سفید ساخته شده، با سه هزار و ۶۰۰ الماس سیاه و سفید تزئین می‌شود و می‌توان بهترین فیلترهای ان-۹۹ را روی آن کار گذاشت.

به گفته این شرکت جواهرسازی، این ماسک گران‌قیمت از سوی یک تاجر چینی که در آمریکا زندگی می‌کند سفارش داده شده است. این تاجر قرار است ۱.۵ میلیون دلار برای ماسک بپردازد.

ایساک لوی، طراح و مالک ایول، می‌گوید مردی که این ماسک را سفارش داده سه شرط داشته است: «شرط اول این‌که تایید ان-۹۹ سازمان غذا و داروی آمریکا و استانداردهای اروپایی را داشته باشد. دومین شرط این‌که قبل از ۳۱ دسامبر سال جاری به دستش برسد و سومین شرط، که آسان‌ترین آن‌هاست، این‌که گران‌ترین ماسک دنیا باشد.»

لوی می‌گوید: «من خودم حاضر نیستم با چنین ماسکی راه بروم. من فکر می‌کنم که همه ما باید ماسک‌های عادی ان-۹۵ بزنیم. شاید پول نتواند همه‌چیز را بخرد، اما اگر این آدم می‌خواهد گران‌ترین ماسک کووید-۱۹ را بخرد، با آن راه برود و توجه جلب کند، بگذار خوشحال باشد. من هم خوشحالم که در این دوره سخت، با ساخت این ماسک برای کارکنانمان کار ایجاد شد.»

بازالل کوپر، طراح دیگر ایول می‌گوید که هرگز چنین چیزی را ندیده‌است: «کار گذاشتن این همه الماس کمی استرس‌زاست اما ما این کار را انجام خواهیم داد.»

این ماسک فخرفروشانه که انتظار می‌رود بیش از نیم پوند وزن داشته باشد، شاید کاربردی و محافظ نباشد.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا