ماسک ۲ دلاری با فیلتراسیون ۳ برابر تولید شد

این روزها که شیوع "کرونا ویروس" همچنان ادامه دارد، توصیه اکید مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری‌های ایالات متحده(CDC) این است که مردم از ماسک استفاده کنند.

قدرت ماسک زدن به اندازه‌ای است که به توقف شیوع کروناویروس کمکی اساسی می‌کند. پس هر کدام از ما می‌توانیم با زدن ماسک نقش خود را در رسیدن به این مهم، ایفا کنیم.

با توجه به این موضوع، شرکت‌های مختلف در سراسر جهان در حال تولید ماسک‌های مختلف با ویژگی‌های منحصر به فرد هستند.

یک شرکت الکترونیکی مصرفی به نام "Brio Protection" هم بخشی از مدل تجاری خود را برای کمک به تهیه منابع پزشکی و کاهش کمبودهای مراقبت‌های بهداشتی به کار گرفته است.

این شرکت آمریکایی پیش از این بیش از دو میلیون ماسک "N۹۵" را به سیستم درمان تحویل داده بود و حال در تلاش است که محصولات با ایمنی بالا را به دست مشاغل کوچک و افراد برساند.

حال این شرکت ماسکی تولید کرده که از پارچه کششی غیر بافت ساخته شده و برای استفاده در تمامی صورت‌ها با هر شکل و اندازه‌ای مناسب است.

فیلتراسیون این ماسک سه برابر بوده و می‌توان تا دو هفته از آن استفاده کرد.

این ماسک ۸۰ درصد از ذرات معلق مضر، ویروس‌ها و باکتری‌ها را مسدود می‌کند.

این در حالی است که سایر ماسک‌های پارچه‌ای با قابلیت استفاده مجدد، تقریبا ۱۵ دلار و بیشتر قیمت دارند ولی ماسک "۳D Comfort" تنها دو تا چهار دلار قیمت دارد و محافظت از صورت را سه برابر می‌کند.

با چنین قیمت مناسبی، سازمان غذا و دارو این محصول را تایید کرد تا مردم این فرصت را داشته باشند که در مکان‌های مختلف از این ماسک استفاده کنند و در موارد اورژانسی تعداد بیشتری تهیه کنند.

شرکت "Brio Protection" در نظر دارد ماسک‌های خود را به کادر درمان اهدا کند.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا