سیناپرس باید در حوزه علم، فناوری و پژوهش مرجع باشد

مراسم هفتمین سالگرد تاسیس خبرگزاری سیناپرس(علم و فرهنگ)، امروز(چهارشنبه) با حضور دکتر محمدحسین ایمانی خوشخو رئیس پارک ملی علوم و فناوری های نرم و صنایع فرهنگی و مدیرمسوول خبرگزاری سیناپرس، دکتر سیدسعید هاشمی رئیس دانشگاه علم و فرهنگ، دکتر علی حسنی معاون پشتیبانی دانشگاه علم و فرهنگ و اصحاب رسانه و دیگر خبرگزاری ها برگزار شد.

در این مراسم مدیرمسوول خبرگزاری سیناپرس ضمن تقدیر از خبرنگاران مجموعه گفت: جای تشکر دارد از مجموعه همکارانی که در این خبرگزاری فعالیت کرده و با انگیزه به فعالیت در این رسانه تخصصی می پردازند.

دکتر محمدحسین ایمانی خوشخو ادامه داد: به دلیل فقدان یک خبرگزاری علمی که بتواند در حوزه علم، فناوری و پژوهش مرجع باشد تصمیم به راه اندازی این رسانه علمی گرفتیم و با تلاش های فراوان توانستیم مجوز آن را اخذ کنیم و امروز شاهد هفت ساله شدن آن هستیم.

وی در ادامه این مراسم به خبرنگاران تاکید کرد : برای تحلیل و نقدهای علمی و اجتماعی جایگاه ویژه ای قائل شده و با قدرت مسائل، چالش ها و مباحث مربوط به حوزه علم، آموزش و پژوهش کشور را پوشش دهند.

به حوزه گزارش های نقادانه وارد شوید

رئیس دانشگاه علم و فرهنگ نیز در این مراسم با تاکید بر نقش خبرگزاری تخصصی فعال در حوزه علم و فناوری گفت: قطعا چنین خبرگزاری باید این رسالت را برعهده بگیرد که به مباحث و موضوعات علمی و اجتماعی روز بپردازد.
دکتر سیدسعید هاشمی تاکید کرد: با توجه به ماهیت چنین رسانه ای انتظار می رود که به حوزه گزارش های نقادانه وارد شوید و مباحث و معضلات روز را مد نظر قرار دهید.

بدون تشکیلات سازمانی هم می توان به نتیجه مطلوب رسید

معاون پشتیبانی دانشگاه علم و فرهنگ نیز ضمن تقدیر و تشکر از اعضا و دست اندرکاران این خبرگزاری گفت: کار جهاددانشگاهی همواره پرداختن به مباحث و موضوعات روی زمین مانده ای است که مورد غفلت قرار گرفته است.
دکتر علی حسنی اظهار کرد: خبرگزاری سیناپرس نشان داد که بدون تشکیلات سازمانی و بهره گیری از امکانات صددرصدی هم می توان فعالیت کرده و به نتیجه مطلوب رسید.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا