پخش آثار منتخب مسابقه دانش‌آموزی نور از شبکه دوم سیما

به گزارش ستاد ارتباطات و اطلاع‌رسانی بنیاد مصطفی(ص)، با توجه به شیوع ویروس کرونا و عدم حضور دانش­آموزان در مدارس، علاوه ­بر تمدید این دوره تا پایان مردادماه 99، شرایط ویژه­ای برای این دوره از مسابقه دانش­آموزی نور اتخاذ شد. به منظور رعایت اصول بهداشتی اعلام شده از سوی سازمان بهداشت جهانی و وزارت بهداشت مبنی بر رعایت فاصله اجتماعی و اجتناب از اجتماعات، از ابتدای خردادماه 99، ثبت­نام بصورت خانوادگی برای دانش­آموزان میسر شد و هر دانش­آموز می­تواند به عنوان سرگروه در منزل و با مشارکت اعضای خانواده خود در مسابقه شرکت نماید.

از دیگر شرایط دوره چهارم این است که در بخش راهنمای علمی که در سایت مسابقه معرفی شده است، ایده­های متنوع علمی مربوط با موضوع مسابقه با در نظر گرفتن امکان اجرا در منزل، به طور مستمر و روزانه به دانش­آموزان شرکت کننده معرفی می­شود.

در چهارمین دوره از مسابقه دانش­آموزی نور؛ گرامیداشت عمر یاغی، برنامه تلویزیونی در 20 قسمت 15 دقیقه­ای از فیلم­های دانش­آموزان منتخب دوره­های پیشین این مسابقه تولید شده است که با همکاری سازمان صدا و سیما، شنبه، دوشنبه و چهار‌شنبه هر هفته ساعت 15:40 از شبکه دوم سیما، بر روی آنتن می­رود.

لازم به ذکر است مسابقه دانش‌آموزی نور هر سال به عنوان یکی از رویدادهای بنیاد علم و فناوری مصطفی(ص) در حوزه دانش‌آموزی برگزار می‌شود که هدف از برگزاری آن، ایفای نقش در انگیزش نسل نوجوان جهان اسلام، ایجاد افق‌های نوین در زمینه علم و فناوری و کمک به رشد استعدادهای درخشان است.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا