برگزاری پنجمین جلسه وبینارهای کنترل کیفی آزمایشگاه‌های جنین‌شناسی

این پژوهشگاه با همکاری موسسه Quartec GmbH سوئیس و انجمن علمی جنین‌شناسی و بیولوژی تولیدمثل ایران، برگزاری مجموعه کارگاه آموزشی کنترل کیفی آزمایشگاه جنین‌شناسی در مراکز درمان ناباروری را با حضور پروفسور مارک وندنبرگ، جنین‌شناس و مسئول کمیته بازرسی مراکز IVF وزارت بهداشت سوئیس آغاز کرده است.                                                                                                                                                                          
این مجموعه کارگاه¬های آموزشی رایگان ۶ هفته‌ای از ۱۳ تیرماه آغاز شده و تا کنون چهار جلسه از آن با موضوعات «فضای آزمایشگاه جنین‌شناسی ایده‌آل»، «تجهیزات در آزمایشگاه جنین‌شناسی ایده‌آل»، «محیط کشت در آزمایشگاه جنین‌شناسی ایده‌آل» و «شرایط محیط کشت در آزمایشگاه جنین‌شناسی ایده‌آل» برگزار شده است.
در جلسه پنجم این کارگاه آموزشی که جمعه، دهم مرداد، ساعت ۱۸ برگزار می‌شود، موضوع « آلودگی و بهداشت در آزمایشگاه» به بحث گذاشته می‌شود.
علاقه‌مندان، به‌ویژه متخصصان و کارشناسان جنین‌شناسی و همچنین، متخصصان زنان می‌توانند با انجام مراحل ثبت‌نام، در این وبینار‌ها که هر هفته جمعه‌ها ساعت ۱۸ برگزار می‌شود، شرکت کنند.
  علاقه‌مندان برای ثبت‌نام و شرکت در این برنامه می‌توانند با شماره تلفن ۲۲۴۳۲۰۲۰-۰۲۱ داخلی ۴۵۵ تماس بگیرند و یا از طریق وب‌سایت پژوهشگاه ابن‌سینا به نشانی avicenna.ac.ir از شرایط ثبت‌نام آگاه شوند.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا