پرداخت وام قرض الحسنه 150 میلیون تومانی در قالب طرح مواسات

دکتر ایمانی گفت: طرح مواسات بانک سینا در ادامه طرح مهرآفرین به منظور حمایت از گروه های آسیب دیده ناشی از کرونا و در راستای تحقق رزمایش مواسات، همدلی و کمک مومنانه در جهت رفع مشکلات معیشتی ایجاد شده از کرونا برای اقشار مختلف کشور و لزوم دستگیری و حمایت از گروههای آسیب دیده، اجرایی شده و بر این اساس به واجدین شرایط، وام قرض الحسنه پرداخت می شود.
وی خاطرنشان کرد: سقف فردی این وام جهت اشتغالزایی مبلغ 150میلیون تومان با کارمزد 2 درصد است که در ادامه طرح مهرآفرین این بانک اجرایی شده است و امیدواریم با تخصیص این منابع، شاهد جبران بخشی از زیان و خسارت کسب و کارها باشیم.
مدیرعامل بانک سینا خاطرنشان کرد: از محل این طرح امکان پرداخت وام به غیر از مباحث اشتغالزایی به بخشهایی نظیر تامین نیازهای ضروری و تعمیر مسکن هم فراهم شده است و واجدین شرایط از 50 میلیون ریال تا 300 میلیون ریال از این وام می توانند استفاده کنند.
دکتر ایمانی تصریح کرد: این اقدام در راستای امضای تفاهم نامه همکاری بین بانک سینا و بنیاد علوی است که طی آن به متقاضیان معرفی شده از سوی بنیاد علوی به این بانک وام قرض الحسنه پرداخت می شود.
براساس این گزارش، بانک سینا از چندی قبل، طرح مهرآفرین را در حمایت از کسب و کارهای آسیب دیده ناشی از شیوع کرونا اجرایی کرده است که طی آن اقشار مختلف کشور در گروههای شغلی مختلف شامل تاکسیرانی، تاکسی اینترنتی، رانندگان وانت بار، پیک های موتوری، اصناف، ناشران، شاعران، تولیدکنندگان محصولات فرهنگی، تشکل های قرآنی، هیئات، وعاظ، مداحان و ائمه جماعات و مناطق هدف طرح آبادانی و پیشرفت بنیاد علوی می توانند از این وام بهره مند می شوند.
به گفته مدیرعامل بانک سینا، مجموع وام پرداختی به رسته های شغلی یاد شده در طرح مهرآفرین، مبلغ 2.000 میلیارد ریال در کل کشور است که به هر فرد تا سقف 50 میلیون ریال با اقساط حداکثر 36 ماهه و نرخ کارمزد 2 درصد پرداخت می شود.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا