آزمون زبان انگلیسی عمومی وزارت بهداشت امروز برگزار می‌شود

سیدسعید هاشمی رییس مرکز سنجش آموزش پزشکی از آغاز  پنجاه و هفتمین دوره آزمون زبان انگلیسی عمومی وزارت بهداشت MHLE در ۲۶ حوزه امتحانی خبر داد.

وی اظهار داشت: بر اساس فرم‌های خوداظهاری که از سوی داوطلبان در حین ثبت نام تکمیل شده بود، ۱۷ نفر از داوطلبان  به کروناویروس مبتلا بودند که با هماهنگی‌های به عمل آمده قرار شد این افراد با رعایت فاصله گذاری اجتماعی و پروتکل‌های بهداشتی، در آزمون شرکت کنند.

هاشمی افزود: بر اساس فرم خوداظهاری، اعلام کردیم هر داوطلبی که در اقصی نقاط کشور به این بیماری مبتلا است، معرفی شود تا با رعایت فاصله گذاری اجتماعی، این افراد بتوانند در آزمون شرکت کنند. از آنجایی که به علت برگزاری این آزمون به صورت الکترونیک، امکان جداسازی صندلی نبود، قرار شد این افراد در حوزه‌های امتحانی خود، در انتهای سالن با فاصله منطقی به دور از سایر داوطلبان مستقر شوند و در آزمون حضور یابند.

 هاشمی نظری یادآور شد: توزیع کارت ورود به جلسه آزمون زبان این دوره به همراه تکمیل فرم خوداظهاری داوطلبان از روز جمعه ۳ مرداد آغاز شد. تمام داوطلبان همزمان با دریافت کارت ورود به جلسه ملزم بودند فرم خوداظهاری برای حضور در آزمون را تکمیل کنند.

رییس مرکز سنجش آموزش پزشکی عنوان کرد: آزمون زبان انگلیسی عمومی وزارت بهداشت (MHLE) دارای ۱۰۰ پرسش در سطح آزمون استاندارد تافل (۳۰ پرسش درک مطلب شنیداری، ۴۰ پرسش واژگان، ساختار و دستور زبان و ۳۰ پرسش درک مطلب نوشتاری) و ۱۰۰ نمره (بدون نمره منفی) است.

 آزمون های دوره ۵۷ که قرار بود پنجشنبه ۲ مرداد برگزار شود، به دلیل شدت شیوع بیماری کرونا مجددا به تعویق افتاد و آزمون امروز سه شنبه ۷ مرداد ماه برگزار می‌شود.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا