آخرین مهلت ارسال طرح به ایده بازار فرآورده‌های بهداشتی

سومین ایده بازار فرآورده های بهداشتی، آرایشی، شوینده و سلولزی توسط دفتر توسعه فناوری سلامت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با همکاری دانشگاه صنعتی امیرکبیر، دفتر برنامه‌ریزی امور فناوری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، دانشگاه علوم پزشکی ایران و مجموعه ایده‌بازار دانشگاه صنعتی امیرکبیر با توجه به ضرورت‌های شناسایی فناوری‌های نوآورانه در حوزه فرآورده‌های بهداشتی، آرایشی، شوینده و سلولزی و حمایت از آن‌ها در راستای اجرایی‌سازی موضوع «جهش  تولید» برگزار می شود.

هدف از برگزاری این رویداد توجه به اهمیت و نقش فرآورده‌های بهداشتی و آرایشی در سلامت و اقتصاد جامعه است.

مواد اولیه، فرمولاسیون، فناوری نانو، تکنولوژی، ماشین‌آلات(ساخت، کنترل، بسته‌بندی)، بسته‌بندی، لجستیک، مارکتینگ، فناوری‌های دیجیتال و خدمات از محورهای برگزاری این ایده بازار است.

با برگزاری این رویداد می توان کمک بزرگی به صنایع بهداشتی و آرایشی کشور در زمینه‌های تولید محصولات سلامت محور، کاهش هزینه‌ها و افزایش بهره‌وری در تولید، تولید و بومی‌سازی مواد اولیه مورد نیاز این صنعت، کاهش هزینه‌های درمان جامعه با استفاده از محصولات و خدمات نوین و رونق تولید و اقتصاد کرد.

همچنین شناسایی افراد دارای فناوری و معرفی آنها به صنعت از دیگر اهداف برگزاری این رویداد است.

برگزاری سومین رویداد ایده‌بازار فرآورده‌های بهداشتی، آرایشی، شوینده و سلولزی زمینه پیوند میان صاحبان طرح و فناوری و صاحبان سرمایه و صنعت از یک سو و از سوی دیگر ایجاد زیرساخت به منظور تجاری‌سازی طرح‌های کاربردی در حوزه صنایع بهداشتی، آرایشی، شوینده و سلولزی را فراهم می کند.

انعقاد قرارداد تجاری‌سازی با فناور، ارتباط با جامعه سرمایه‌گذاران و بهره‌برداران و حمایت‌های معنوی و تسهیل در فرایندها و مجوزها از مزایای شرکت در این ایده بازار است.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا