نخستین نسخه خودروی هیبریدی- ترکیبی پلاگین رونمایی شد

خودرو جدید رنو مگان که چندی پیش اطلاعات فنی آن در دسترس عمومی قرار گرفت، با قیمتی معادل ۲۰ هزار و ۷۴۰ پوند در محدوده استاندارد رقابتی فورد فوکوس قرار گرفته و در دو مدل آیکونیک و اسپرت آر اس لاین (RS-Line) ارائه خواهد شد.

کیت استاندارد مدل جدید مگان در حالت اول شامل چراغ‌های جلو ال ای دی کامل، سنسورهای پارکینگ جلو و عقب، صفحه نمایش لمسی هفت اینچی و سیستم‌های دستیار راننده شامل هشدار خروج از خط و تشخیص علائم راهنمایی و رانندگی است. آر اس لاین، صفحه نمایش لمسی ۹/۳ اینچی را در کنار ارتقاء طراحی برای کاربرانش به ارمغان می‌آورد.

چشمگیرترین تغییر ایجاد شده در مگان جدید، طراحی ترکیبی از پلاگین E-Tech است. در این خودرو نیز مانند رنو کپچر، یک موتور بنزینی ۱۶۰۰ سی سی استفاده شده که به دو موتور الکتریکی نیز مجهز می‌شود. یک گیربکس اتوماتیک و چند حالته جدید نیز در نمونه جدید مگان به کار گرفته شده که رنو ادعا می‌کند دارای کارایی عالی بوده و به شدت قابل توجه است.

قابل توجه ترین و چشمگیرترین تغییر ایجاد شده در مگان جدید، طراحی ترکیبی از پلاگین E-Tech است. در این خودرو نیز مانند رنو کپچر، یک موتور بنزینی ۱۶۰۰ سی سی استفاده شده که به دو موتور الکتریکی نیز مجهز می‌شود. یک گیربکس اتوماتیک و چند حالته جدید نیز در نمونه جدید مگان به کار گرفته شده که رنو ادعا می‌کند دارای کارایی عالی بوده و به شدت قابل توجه است.

این محصول جدید رنو با توان ایجاد 158 اسب بخار قدرت، از یک سیستم باتری ۹/۸ کیلووات بر ساعت با قدرت ۴۰۰ ولت بهره می‌برد که با هر بار شارژ می‌تواند مسافتی به طول بیش از ۴۸ کیلومتر را طی کرده و البته در حالت استفاده از باتری، حداکثر سرعت این خودرو حدود ۱۳۵ کیلومتر در ساعت خواهد بود.

قدرت شتاب گیری صفر تا صد این خودرو نیز ۹/۸ ثانیه بوده و رنو ادعا می‌کند این خودرو در هر صد کیلومتر کمتر از یک و نیم لیتر بنزین مصرف می‌کند.

این رنو مگان جدید از سیستم‌های بصری و دیجیتالی مدرنی بهره برده و چراغ‌های ال ای دی نصب شده روی آن نیز از نوع دید کامل (Pure Vision) هستند.

نوع جدید تریم RS-Line در حالی جایگزین GT-Line می‌شود تجهیزات مورد استفاده قرار گرفته در این مدل، افزایش چشمگیری داشته است. این نمونه جدید رنو مگان قرار است در ماه آینده میلادی روانه بازار شده و ثبت سفارش برای آن انجام شود و در نهایت نخستین نمونه‌های تحویل داده شده نیز تا پیش از پایان سال روانه خیابان‌ها خواهند شد.

مترجم: احسان محمدحسینی

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا