برگزاری وبینارهای مجازی فناوری‌نانو برای شرکت کنندگان مسابقه ملی

سلسله وبینارهای مجازی فناوری نانو با تمرکز بر روی ایجاد آمادگی برای دهمین مسابقه ملی فناوری نانو برگزار می‌شود و در این دوره تمامی مجموعه مقالات سایت آموزش فناوری‌نانو به مخاطبان ارائه خواهد شد. مقالات سایت آموزش فناوری‌نانو، منبع دهمین مسابقه ملی نانو است.

برگزاری مسابقات هفتگی و اهدای جوایز نفیس از جمله دیگر برنامه‌های جانبی این وبینارها خواهد بود. این دوره توسط دارنده مدال نقره آزمون ملی نانو که مدرس تراز الف ستاد نانو نیز است، برگزار خواهد شد.

مسابقه ملی فناوری نانو بزرگ‌ترین رقابت علمی با موضوع فناوری نانو در میان دانشجویان و فارغ‌التحصیلان دانشگاهی علاقه‌مند است که هرساله توسط بنیاد آموزش فناوری نانو (بخش ترویج دانشجویی ستاد ویژه توسعه فناوری نانو) برگزار می‌شود؛ هدف از برگزاری مسابقه ملی نانو، افزایش آشنایی دانشجویان و محققان با فناوری نانو، گسترش آموزش فناوری نانو در سطح دانشگاه‌ها و دیگر مراکز علمی – آموزشی کشور، شناسایی نخبگان نانویی و برترین‌های این حوزه از فناوری، حمایت از آن‌ها و جهت‌دهی به فعالیت‌های آموزشی-پژوهشی و حمایت‌های تشویقی اختصاص یافته است.

با توجه به شیوع بیماری کرونا و تعطیلی کلیه دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی از اسفندماه ۱۳۹۸ و نبود برنامه مشخص برای بازگشایی این مراکز در آینده نزدیک، دهمین مسابقه ملی نانو در زمستان سال جاری برگزار خواهد شد.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا