برگزاری کنفرانس بین‌المللی مدیریت، اقتصاد و بازاریابی در اتریش

این کنفرانس توسط موسسه آموزش عالی چک و دانشگاه فنی پراگ سازماندهی شده و فرصت مناسبی برای به اشتراک گذاشتن ایده‌ها میان پژوهشگران، کارشناسان، اساتید و دانشجویان رشته‌های مدیریت و اقتصاد و شاخه‌های مرتبط است.

محورهای اصلی این کنفرانس عبارتند از :

مدیریت

آموزش مدیریت

آموزش و توسعه

رفتار سازمانی

روش تحقیق

علوم اجتماعی و کسب و کار

فناوری و مدیریت فناوری

مدیریت ریسک

مدیریت انتقادی

مدیریت حمل و نقل و ارتباطات از راه دور

اقتصاد

رشد اقتصادی

کسب و کار بین‌المللی

اقتصاد کلان

اقتصاد خرد

اقتصاد مدیریتی

اقتصاد حمل و نقل

بازاریابی

استراتژی بازاریابی

بازاریابی شرکتی

 

آخرین مهلت ارسال مقالات 20 سپتامبر (29 شهریور) اعلام شده است. مقالات برگزیده در Proceedings of IAC-MEM 2015  منتشر خواهند شد.

علاقمندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به وب سایت کنفرانس مراجعه کنند.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا