دوره کاربردی آموزشی نسل پنجم ارتباطات همراه ۵G برگزار می شود

هدف از برگزاری این دوره، ارائه آموزش های کاربردی و تربیت نیروی متخصص برای بازار کار صنعت ارتباطات اعلام شده است.

حسن یگانه معاون آموزشی و پژوهشی دانشکده مخابرات در این باره گفت: در جهت کاربردی‌تر شدن دوره و با توجه به اهمیت و نقش بهره‌مندی و توسعه ۵G در شکل گیری کسب‌وکارهای مبتنی بر فناوری‌های نوین به ویژه اینترنت اشیا (IoT )، شرکت‌کنندگان در این دوره علاوه بر یادگیری مباحث کلیدی و اصلی با دنیای فناوری اینترنت اشیاء نیز آشنا خواهند شد.

وی افزود: ترکیب این دو مبحث، علاوه بر افزایش دانش و تخصص فارغ التحصیلان مرتبط، می‌تواند محرک خوبی برای خلق ایده و کارآفرینی در این دو موضوع باشد. در همین راستا فرصت حمایت از ایده‌ها و سرمایه‌گذاری برای تولید MVP ایده‌هایی که قابلیت تجاری‌شدن دارند نیز، مهیا شده است.

به گفته یگانه ظرفیت این دوره بسیار محدود است و پذیرفته شدگان دوره، ۱۰۰ ساعت آموزش شامل مباحث تئوری، عملی و مهارت‌های نرم زیرنظر اساتید و مربیان فعال در زمینه ۵G و IoT می‌گذرانند و در صورت ارائه موفق پروژه عملی در پایان دوره، گواهینامه معتبر به آنها اعطا خواهد شد.

وی افزود: با توجه به شرایط ویژه‌ ناشی از شیوع ویروس کرونا در کشور و ضرورت حفظ سلامتی شرکت‌کنندگان این دوره به استثناء مباحث کارگاهی و عملی، دوره به صورت آنلاین برگزار خواهد شد و مباحث کارگاهی با رعایت کامل موارد و پروتکل‌های بهداشتی، برگزار خواهد شد.

این دوره در نیمه دوم مردادماه آغاز می‌شود و تا اواسط شهریورماه ادامه خواهد داشت. جزئیات بیشتر از نحوه ثبت نام در سایت دانشکده مخابرات در دسترس است.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا