بینوایان سومین کتاب منتخب مسابقه کتابخوانی هشت بهشت شد

نسخه معتبر رمان دو جلدی بینوایان چاپ انتشارات امیرکبیر است و دانشجویان پس از مطالعه می‌توانند در روز جمعه ۲۸ شهریور ماه به صورت آنلاین در مسابقه شرکت و با یکدیگر رقابت می‌کنند.

در قالب طرح مسابقه کتابخوانی هشت بهشت هر ماه یک کتاب و یک مسابقه برگزار و هر مسابقه ۲۴ برگزیده خواهد داشت(به ازای هر ۱۵۰ شرکت‌کننده ۴ برگزیده). پس از برگزاری ۸ مسابقه طی یکسال جایزه ویژه ۸ بهشت به ۸ برگزیده‌ای تعلق می‌گیرد که طی این مدت(۸ دوره مسابقه)بیشترین امتیاز را کسب کرده باشند.

هم‌چنین سازمان جهاد دانشگاهی تهران جایزه ویژه پایان دوره به ارزش ۵ میلیون ریال را برای ۸ برگزیده نهایی در نظر گرفته است و برای ایجاد رقابت عادلانه‌تر برای شرکت‌کنندگان در این طرح، امکان کسب امتیاز به ۳ روش‌ را فراهم کرده است.

شرکت در هر مرحله آزمون و کسب امتیاز در آن با پاسخ به پرسش‌های آزمون(هر مرحله مسابقه حداکثر ۱۰۰ امتیاز)، معرفی شرکت‌کنندگان جدید(هر نفر جدید ۱ امتیاز، حداکثر ۱۰۰ امتیاز) که برای معرفی شرکت‌کنندگان جدید باید نام کاربری خود را به عنوان کد معرف در اختیار معرفی‌شوندگان قرار دهید و بالاخره شرکت در نظرسنجی‌های پایان هر آزمون(شرکت در هر نظرسنجی ۲ امتیاز) از جمله موارد تعیین شده است.

براساس این گزارش، تاکنون دانشجویان دو مرحله از این مسابقات را پشت سر گذاشته‌اند، ۷ خرداد نخستین مرحله آزمون با عنوان کتاب «علی از زبان علی» و ۳۰ خرداد  دومین مرحله آزمون با عنوان کتاب «جوان و انتخاب بزرگ» به صورت آنلاین برگزار شد.

سومین آزمون هم با عنوان کتاب بینوایان جمعه ۲۸ شهریور ماه به صورت آنلاین برگزار می‌شود.

دانشجویان علاقه‌مند می‌توانند برای شرکت در مسابقات کتابخوانی هشت بهشت یا جهت کسب اطلاعات بیشتر برای ثبت‌نام به سایت مسابقه کتابخوانی به نشانی bookrc.ir  مراجعه کنند و یا با شماره تلفن ۶۶۴۹۰۳۳۰ -۰۲۱ تماس بگیرند.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا