رییس جدید مؤسسه ملی تحقیقات سلامت منصوب شد

متن این حکم به شرح زیر است:

«جناب آقای دکتر علی اکبری ساری؛

استاد محترم دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی، درمانی تهران

نظر به سوابق، تجربیات علمی و اجرایی ارزنده جناب عالی ، به استناد ماده 6 اساسنامه مؤسسه ملی تحقیقات سلامت جمهوری اسلامی ایران و پیشنهاد شماره 1229/11/99 مورخ 1399/4/8  رییس محترم دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی، درمانی تهران به مدت دو سال به عنوان رییس مؤسسه ملی تحقیقات سلامت جمهوری اسلامی ایران منصوب می شوید تا با رعایت ضوابط و مقررات قانونی زیر نظر مستقیم اینجانب انجام وظیفه نمائید.

امید است در دست یابی به اهداف پیش بینی شده در ماده 3 اساسنامه مؤسسه، با بهره گیری از توان بالقوه ای که در مجموعه وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، دانشگاه ها و دانشکده های علوم پزشکی و خدمات بهداشتی، درمانی کشور و مؤسسات تحقیقاتی و سازمان های مرتبط وجود دارد، فعالیت مؤسسه را به عنوان پشتوانه علمی و تحقیقاتی برای توسعه و تعالی سلامت در افق 20 ساله کشور، اهداف برنامه ششم توسعه جمهوری اسلامی ایران و نقشه جامع علمی کشور تداوم بخشیده و ارتقاء دهید.

انتظار می رود مؤسسه با تقویت ساختار و توان علمی خود و همکاری با مجموعه وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و دانشگاه ها، دانشکده های علوم پزشکی و خدمات بهداشتی، درمانی کشور اقدامات عملی و عینی در زمینه استقرار برنامه دیده بانی سلامت کشور، تقویت همکاری های علمی داخلی و  بین المللی، همکاری در ایجاد بانک های اطلاعاتی مورد نیاز و بسترسازی تحقیقات کاربردی در راستای نیازهای نظام سلامت انجام داده و جنابعالی بطور مستمر نتایج آن را به اینجانب گزارش نمائید.

امید است با اتکال به خداوند متعال و در جهت خدمت به ملت شریف ایران، در انجام شایسته وظایف با رعایت اصول قانون مداری، اعتدال گرایی و منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید موفق باشید.

همچنین وزیر بهداشت در نامه ای از خدمات و تلاش مستمر و شایسته دکتر اکبر فتوحی در مدت تصدی مسئولیت ریاست مؤسسه ملی تحقیقات سلامت جمهوری اسلامی ایران تشکر و قدردانی کرد.

متن این نامه به شرح زیر است:

«برادر گرامی جناب آقای دکتر اکبر فتوحی؛

خدمتگزاری در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران فرصتی مغتنم و نعمتی بزرگ است که خداوند متعال به بندگان برگزیده خویش عطا می‌فرماید. بدینوسیله از خدمات ارزشمند و تلاش مستمر و شایسته شما در مدت تصدی مسئولیت ریاست مؤسسه ملی تحقیقات سلامت جمهوری اسلامی ایران صمیمانه تشکر و قدردانی می‌نمایم.

از خداوند متعال سلامتی، بهروزی و دوام توفیق شما را در خدمتگزاری به نظام اسلامی و مردم  شریف ایران، در مناصب و جایگاه‌های دیگر خواستارم.»

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا